max_gtafreak Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Hoi , ik zoek iemand die mij (een nieuwtje) kan helpen van om van een blueprint naar een 3d auto te gaan via 3DS max 9. en graag in gewoon taal (svp met foto) zodat ik het snap. Fototje va nde auto : Bewerkt: 5 juli 2008 door max_gtafreak Reageren
J-star Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Hej, ik verwijs je door naar de Master Tutorial List. Daar staan genoeg tutorials om dat voertuig in 3ds max te krijgen. J-Star EDIT: @Hieronder, mn excuses te snel gelezen. Bewerkt: 7 juli 2008 door J-star Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Hij vraagt of iemand het wil doen, niet of hij het zelf kan.. Ik zou het hier proberen, en áls het niet lukt, kun je het altijd nog zelf proberen, dan kun je in de post boven me terecht Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Hij vraagt of iemand het wil doen, niet of hij het zelf kan.. Nee, hij vraagt of iemand een tutorial wilt maken. Je kunt een tutorial aanvragen in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.