Leete Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 kan iemand me helpen met het instaleren van mods?? iedereen legta dat uit via een bericht maar dat lukt zo allemaal niet,, wil iemand me toevoegen op msn en me helpen?? mijn e-mailadres is >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd, deze zijn niet toegestaan op het forum.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Kijk in de tutorial sectie daar vind je zat hulp, en volgende keer zoekfunctie gebruiken want dit is nou al de 5e deze week die hetzelfde vraagt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Nou ten 1e mag je geen email-adressen posten want dit word gezien als reclame , Ten 2e kon je in het speciaal aangemaakte tutorial forum of gebruik de zoekfunctie , Ten 3e heb ik wel iets moois gevonden.. Deze tutorial is gemaakt door Typhoon , ik hoop dat het bruikbaar is: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35515 Volg de stappen , Met winrar kan je de mod uitpakken , met SAMI ( San Andreas Mod Installer ) installeer je het. Mvg , GekkieJ01 Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 SAMI levert vaak problemen op en daardoor wordt vaak IMGTool aangeraden. Een bijbehorende handleiding kan hier worden gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.