GTASAHALLUM Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 hee, ik heb gta san andreas van de vader van een vriend gekregen (op mn laptop) en nu wil ik hem graag op mn computer zetten, gedaan, via usb stick die hele map verplaatst (kweenie of het wel een goede manier is hoor) ... start ik het spel op, komt ie tot de intro van rockstar??? help?? Reageren
joppie Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Heb je de hele map GTA San Andreas gekopieerd naar je pc? Dan zal het volgens mij niet werken hoor... Installeer gewoon het spel via de cd op je eigen pc en het zal werken, knap he... Bewerkt: 5 juli 2008 door joppie Reageren
GTASAHALLUM Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Heb je de hele map GTA San Andreas gekopieerd naar je pc? Dan zal het volgens mij niet werken hoor... Installeer gewoon het spel via de cd op je eigen pc en het zal werken, knap he... sorry, nietzoveelverstandvan Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Gewoon installeren m.b.v. een originele DVD. Niet alles wat geïnstalleerd wordt wordt in de map GTA San Andreas geplaatst. Dus domweg kopieëren zal niet werken zoals je inmiddels al hebt ondervonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.