Flotje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 waar sijn die rc dingen? jullie hebben wel screens maar ik heb egt nooit een topfun car en/of rc vehickels, behalve dan die van zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 waar sijn die rc dingen? jullie hebben wel screens maar ik heb egt nooit een topfun car en/of rc vehickels, behalve dan die van zero De screens van op de Walktrough zijn waarschijnlijk met een cheatdisc gespawnd. Anders kun je er geen hebben. Je kan wel met de Beafy Baron missies bij zero nog met dat vliegtuigje vliegen. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 hebben jullie eigenlijk de Rc tank al gezien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 hebben jullie eigenlijk de Rc tank al gezien? Die is volgens mij alleen maar in de laatste missie van Zero RC Shop te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 ik snap nie wat je er mee moet doen maar goed dat is jouwn lol maar wat krijg je eigenlijk als je die zero shop hebt uitgespeelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 meer procenten maarja, ik spawn die rc dingen met me cheatdisc :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 ik snap nie wat je er mee moet doen maar goed dat is jouwn lol maar wat krijg je eigenlijk als je die zero shop hebt uitgespeelt? Je bent dan een stuk verder met de verhaallijn. En je kan een speciale missie binnen in de winkel elke keer spelen , wanneer je maar wilt. En je kan elke dag geld ophalen voor de winkel. @ -- jojogta3 : Als je die RC Vehicles spawnt met de cheatdisc kun je er niet veel mee doen. Ze staan daar maar een beetje, en je kan er niet inzitten. Je kan er niks mee doen. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Je bent dan een stuk verder met de verhaallijn.En je kan een speciale missie binnen in de winkel elke keer spelen , wanneer je maar wilt. En je kan elke dag geld ophalen voor de winkel. @ -- jojogta3 : Als je die RC Vehicles spawnt met de cheatdisc kun je er niet veel mee doen. Ze staan daar maar een beetje, en je kan er niet inzitten. Je kan er niks mee doen. <_< jammer maar weet iemand de rc tank code enz. voor armax want het lijkt me wel vet alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flotje Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 En weet iemand waar de s.w.a.t tank staat? en niet meteen zeuren over de faq want daar staat de lokatie niet in. zou balen zijn als die alleen maar in die ene missie te gebruiken is! ook wel jammer dat die rc vans nergens mer zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) @ -- jojogta3 : Als je die RC Vehicles spawnt met de cheatdisc kun je er niet veel mee doen.Ze staan daar maar een beetje, en je kan er niet inzitten. Je kan er niks mee doen. <_< weet ik maar dan is het nog wel leuk o ja flotje ik weet niet of je de cheatdisc heb maar daar mee kan je hem spawnen en anders kan je hem alleen gebruiken met de missie <_< end of the line Bewerkt: 7 maart 2005 door jojogta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 @ -- jojogta3 : Als je die RC Vehicles spawnt met de cheatdisc kun je er niet veel mee doen. Ze staan daar maar een beetje, en je kan er niet inzitten. Je kan er niks mee doen. <_< weet ik maar dan is het nog wel leuk o ja flotje ik weet niet of je de cheatdisc heb maar daar mee kan je hem spawnen en anders kan je hem alleen gebruiken met de missie <_< end of the line Ja kan na de missie End of the line nog steeds naar Smoke's crack palace gaan. Dat gat in de muur is er dan nog steeds. Misschien kan je hem daar wel vinden... Ik weet wel niet of je erin kan als je de missie end of the line nog niet hebt gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 heb je niet die je kan wel achter in de kast bij zeros huis als je zero hebt uit gespeeld kan je berklys vans stuk schieten me je vleigtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 @ -- jojogta3 : Als je die RC Vehicles spawnt met de cheatdisc kun je er niet veel mee doen. Ze staan daar maar een beetje, en je kan er niet inzitten. Je kan er niks mee doen. <_< weet ik maar dan is het nog wel leuk o ja flotje ik weet niet of je de cheatdisc heb maar daar mee kan je hem spawnen en anders kan je hem alleen gebruiken met de missie <_< end of the line Ja kan na de missie End of the line nog steeds naar Smoke's crack palace gaan. Dat gat in de muur is er dan nog steeds. Misschien kan je hem daar wel vinden... Ik weet wel niet of je erin kan als je de missie end of the line nog niet hebt gedaan! dat had ik nog niet gezien. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.