Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

deze missie lukt me niet, het vliegtuig is al direct opgestegen dus ik geraak er niet op kan iemand me helpen

Geplaatst: (bewerkt)

In deze missie moet je met een motor in het vliegtuig zijn te komen. Er staan allemaal polities. Die moet je negeren. Rij gelijk vol gas en net om de politieagenten heen. Rij in een rechte lijn naar het vliegtuig maar pas op voor de kisten. Vlak voordat hij opstijgt kan je er als het goed is nog maar net in. Als dat ik gelukt krijg je het makkelijker. Schiet iedereen neer maar pas op voor de kisten. Plaats de bom en spring eruit.

Succes!

@hieronder: Gebruik je cheats? Dat bijvoorbeeld de tijd sneller gaat?

Ga wel vol gas trouwens!

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:
In deze missie moet je met een motor in het vliegtuig zijn te komen. Er staan allemaal polities. Die moet je negeren. Rij gelijk vol gas en net om de politieagenten heen. Rij in een rechte lijn naar het vliegtuig maar pas op voor de kisten. Vlak voordat hij opstijgt kan je er als het goed is nog maar net in. Als dat ik gelukt krijg je het makkelijker. Schiet iedereen neer maar pas op voor de kisten. Plaats de bom en spring eruit.

Succes!

maar de vlieger is al weg voor dat ik half voorwege de vliegbaan ben

Geplaatst: (bewerkt)

Wat het een stuk makkelijker maakt is om je frame limmitter en draw distance een stuk lager in te zetten.* Dit gedeelte zal dan gelijk een stuk makkelijker zijn. Wat je vooral moet doen, is in de aërodinamische houding** er naar toe rijden. Het eerste gedeelte moet je rechtdoor langs de mensen die het vuur op je openen. Vervolgens kun je het beste een beetje naar rechts. Tot je er vlak bij bent, kun je naar links om zo de vliegtuig in te rijden.

*: Dit kan via options/display setup/advanced

**: PC: op de PC kom je in de aërodinamische houding door snel achter elkaar op pijltje naar voren te klikken. Hou er rekening mee dat je hem niet ingedrukt houd, maar juist snel achterelkaar inklikt.

PS-2: Je moet je joystick een klein stukje naar voren duwen. Duw hem niet te ver in.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Nog wat tip voor jou: Probeer recht voor je uit te rijden, (aerodynamische houding) zo ben je sneller bij het vliegtuig.

Je kunt beter naast het vliegtuig rijden dan heb je geen last van de bommen die op je af komen.

Nu kun je snel naar links het vliegtuig in. Nu ben je in het vliegtuig maar er rollen nog steeds explosieven naar beneden. Kijk daarvoor uit en zoek dekking achter elk muurtje. Één de van de agenten heeft een parachute, pak die en er volgt een cutscene. Missie gehaald! Beloning: $20.000,=

• 2 weken later...
Geplaatst:
Je kan ook de cheat slowitdown proberen daardoor kom je sneller bij het vliegtuig

Alles gaat slomer... Dus het vliegtuig, maar jij ook. In principe maakt het allemaal niets uit, het enige verschil is dat je meer tijd hebt om alles waar te nemen (waar je langs moet, etc). In principe ga je echter niet sneller dan het vliegtuig hierdoor. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...