Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het wel een leuke signature maar om nou te zeggen "Goh wat een fantaschtische sig" nee. De tekst is wat moeilijk te lezen, maar het is wel wel leuk thema. Mischien zou het leuk geweest zijn als je ook wat vrouwelijk schoon had geplaatst met op de achtergrond de zon o.i.d.

Je krijgt van mij een 7.5! ^_^

Bewerkt: door tommatje
Geplaatst:
Ik vind het wel een leuke signature maar om nou te zeggen "Goh wat een fantaschtische sig" nee. De tekst is wat moeilijk te lezen, maar het is wel wel leuk thema. Mischien zou het leuk geweest zijn als je ook wat vrouwelijk schoon had geplaatst met op de achtergrond de zon o.i.d.

Het gaat over de zomer, niet over de innerlijke gevoelens.

Het gaat over de zomer, niet over de innerlijke gevoelens.

Maar bij de zomer denk ik daar wel aan. Het kan dat jij daar niet aan denkt maar als ik het woord zomer hoor is het eerste wat in mij opkomt: Strand, vrouwen, en de zon. Maar het was slechts een suggestie hoor :sst:

Maar het blijft een 7.5 :Y

Bewerkt: door tommatje
  • 2 maanden later...
Iemand nog?

het ziet er wel goed uit voor een amateur:P

van mij krijg je 8.1

succes verder

PS: Als je goed je best doet, zou mischien een contract van onze firma kunnen krijgen, maar dat is nog lang NIET zeker!

Bewerkt: door algebra
Geplaatst:
Iemand nog?

van mij krijg je 8.1

succes verder

PS: Als je goed je best doet, zou mischien een contract van onze firma kunnen krijgen, maar dat is nog lang NIET zeker!

Welkom in de firma Gtaforum,

Ga eens een contest aan meneertje algrbr-ego. Je kunt deze vinden in het graficsfora hier op het forum. Het is even zoeken, maar zelfs amateurs kunnen het vinden, dus jij vast ook wel hé :Y

Daarnaast is dit topic van een hele tijd geleden. Ik weet niet of je het enigszins door hebt, maar het is inmiddels geen zomer meer :7

Bierbuikje: Ik ben niet meer in de zomersfeer, dus daar gaat al een puntje vanaf. Maar daarnaast ben ik fan van jouw stijl qua grafics. Tevens ben ik gek op het gele goud met het witte kraagje. Maar je had aan deze sig misschien iets meer aandacht kunnen besteden. Al met al is het een béétje simpeltjes.

Inmiddels zijn we al een half jaar verder, en heb ik prachtige signature's van jou gezien, dus vergeet het bovenstaande. Dat heb je jezelf al lang aangeleerd.

Geplaatst:
Iemand nog?

van mij krijg je 8.1

succes verder

Welkom in de firma Gtaforum,

Ga eens een contest aan meneertje algrbr-ego. Je kunt deze vinden in het graficsfora hier op het forum. Het is even zoeken, maar zelfs amateurs kunnen het vinden, dus jij vast ook wel hé :Y

Daarnaast is dit topic van een hele tijd geleden. Ik weet niet of je het enigszins door hebt, maar het is inmiddels geen zomer meer :7

Bierbuikje: Ik ben niet meer in de zomersfeer, dus daar gaat al een puntje vanaf. Maar daarnaast ben ik fan van jouw stijl qua grafics. Tevens ben ik gek op het gele goud met het witte kraagje. Maar je had aan deze sig misschien iets meer aandacht kunnen besteden. Al met al is het een béétje simpeltjes.

Inmiddels zijn we al een half jaar verder, en heb ik prachtige signature's van jou gezien, dus vergeet het bovenstaande. Dat heb je jezelf al lang aangeleerd.

Gelukkig kan ik ondertussen al veel beter. :puh:

En algrbr-ego, omdat ik je nog nooit eerder heb gezien en dus ook geen sig's van je heb gezien. Laat maar eens even wat zien.

Geplaatst:

Ik zal je zomerse signature ook maar even raten voor het gemak. ;)

Ik kan je al even vooraf zeggen dat ik de sig in het geheel wat minder vind dan vorige creaties van je en dat komt grotendeels omdat er bij mij een soort van gevoel ontbreekt, misschien komt het omdat de tekst wat te groot is of omdat de tekst wat te doorzichtig is. Ook vind ik dat de achtergrond niet zo warm gevoel geeft en eerlijk gezegt ziet het er echt steenkoud uit. :{ Misschien dat je wat met de Kleurbalans kan spelen van de achtergrondlaag zodat het iig wat warmer eruit ziet want zo'n gevoel hoor je toch te voelen als je denkt aan de zomer en aan het strand en aan naakte benen? :7

De achtergrond vind ik zoals ik al hierboven heb gezegd een té koude uitstraling hebben wat dus niet zo hoort en ook ontbreekt er bij mij wat leuke effecten zodat het tenminste lijkt alsof je er veel tijd aan hebt besteed want dit lijkt nu op dit moment verdacht veel op een 5 minuten werkje en dat is toch best jammer aangezien je het wel erg goed kunt als ik kijk naar je huidige signature. Verder heb je geen render gebruikt maar wel een grote lap tekst, dat is verder niet echt een punt maar het zou ook wel eens leuk zijn als je dat eens probeerde. De tekst is zoals bij bijna al jou'n signatures heel groot en dat maakt verder ook niet veel uit maar probeer er eens wat leuke effecten in te stoppen want je tekst is toch wel het middelpunt van je signature dus deze moet er wel gesmeerd uit zien voor een mooi resultaat. Volg eens wat tutorials over het maken van mooie teksten en ga daar een beetje mee experimenteren. De border is ook een beetje aan de saaie kant en daar had je naar mijn mening nog wel iets leuks mee kunnen doen maar ik zou op dit moment even geen ideeën hebben hoe je dat dan zou moeten doen dus deze kan je voor nu wel zo laten.

Veel succes met Photoshop! ;)

Geplaatst:

Ik heb het idee dat je steeds dezelfde render gebruikt, maar alleen maar een andere stock eronder zet. Vandaar dat ik deze niet echt meer speciaal vind. Je tekst is nog steeds leuk gedaan..

Geplaatst:
Ik heb het idee dat je steeds dezelfde render gebruikt, maar alleen maar een andere stock eronder zet. Vandaar dat ik deze niet echt meer speciaal vind. Je tekst is nog steeds leuk gedaan..

Hij is van 5 juli. Iemand had dit topic gebumpt en nu begint men weer te reageren.

Geplaatst:
Iemand nog?

van mij krijg je 8.1

succes verder

WTF! Ga zelf een Sig maken man, dan zullen wij eens raten. En zulken leden zoals jou hebben we niet nodig op het forum, we hebben leuke en gezellige en helpende leden nodig op het forum. Zoals iedereen op het Forum. ;)

Maar even OnTopic:

Hmmm, een mooie Sig. Verder geen commentaar, daarom ook een 7.5.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...