wvswem Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hallo iedereen Ik heb een probleempje met m'n beeldscherm als ik een spel speel. Het spel is Rome Total War en ik heb er een bekende mod voor genaamd Roma Surrectum. Alleen als ik speel valt soms het beeldscherm uit en ik kan hem niet meer activeren. Hij staat wel aan maar geeft geen beeld. Het beeldscherm is van LG en het is een flatscreen. Er staat ook nog Ultra Slim innovation op het beeldscherm. Gewoon op de kant he niet op het beeld zelf. Hopelijk kan iemand mij helpen Groeten wvswem. Reageren
Tjerk Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Je beeldscherm doet het wel gewoon zonder die mod? Reageren
Jarno Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Het kan zijn dat je videokaart de modificatie niet aardig vindt. Probeer je videokaart drivers eens te updaten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Elke mod heeft een release lijst, kijk hier bij welke fouten vaak voorkomen. En kijk of ze ook bezig zijn om dit probleem te verhelpen. Heb je dit ook bij andere games? Reageren
wvswem Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb die fout weleens als ik tijdens een game de computer laat draaien, dan gaat het beeldscherm op stand by/uit. Maar dan reageert ie niet meer, dat heb ik soms met andere games. Maar ik denk dat ik tijdens de games een ander programma zoals windows media player ga laten draaien. Misschien dat ie dan niet op stand by/uit gaat. Reageren
.Phobia Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 je drivers zijn niet upgedate. wat voor ene video kaart heb je? ATI of Nvidia? Reageren
moechy Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Weet je als hij het alleen bij games heeft zou ik je videokaart updaten. Helpt dat niet is ofwel je videokaart stuk ofwel je beeldscherm zelf. Reageren
wvswem Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik moet nog even uitvinden welke videokaart ik heb maar ik denk dat ik dan maar een nieuwe videokaart koop. Iedereen harstikke bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.