Jump to content

Hoe stap je bij iemandin zonder die persoon van het stuur weg te halen?


Sjorszzz

Recommended Posts

Volgens mij moet je driehoekje inhouden, om als passagier mee te gaan. Maar weet ik eigenlijk niet zeker :(

Dat is enkel bij de taxi (en dat weet ik zeker), bij andere voertuigen weet ik niet of dat mogelijk is. Als je dan driehoekje ingedrukt houdt loopt hij alsnog naar de bestuurder om hem vervolgens een stoot te verkopen en met de auto ervandoor te gaan. Het zou ook een beetje onrealistisch zijn en onpraktisch, als je bijvoorbeeld politie achter je aan hebt en per ongeluk achterin iemands auto stapt tijdens een belangrijke missie :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel want ik ben nu aan het spelen online.

En ik zie dat anderen dat ook doen.

FF oftopic een beetje: hoe voeg je vrienden toe of nodig je mensen uit?

Als je een naam hebt gekregen van iemand?

En wat kun je dan allemaal doen met elkaar?

Nog 1 ding hoe kun je met elkaar praten want je kan nergens volgens mij iets in typen toch? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij multiplayer kan je gewoon instappen in de auto bij iemand anders door op driehoekje te klikken. Tenminste bij bomb da base dan. Bij gta race dan trek je wel iemand uit zn auto als je driehoekje doet.

Met elkaar praten gaat als je een headset hebt, volgens mij kan je niet iets intypen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel want ik ben nu aan het spelen online.

En ik zie dat anderen dat ook doen.

FF oftopic een beetje: hoe voeg je vrienden toe of nodig je mensen uit?

Als je een naam hebt gekregen van iemand?

En wat kun je dan allemaal doen met elkaar?

Nog 1 ding hoe kun je met elkaar praten want je kan nergens volgens mij iets in typen toch? :?

je kan bij elkaar online in de auto stappen in team based (Team Death Match, Bomb da Base etc.) games en Free Mode

Friends kan je, dankzij het ingame XMB, veel makkelijker doen...

bij de friends tab, heb je ergens een optie waar bij staat: mensen online ontmoet, daar kan je dus iedereen zien die je op het internet ontmoet heb, messagen en friend inviten...

je kan ook iemand direct als friend inviten, door Friend Invite te kiezen, naam in tikken van de persoon die je wilt inviten, en als je wilt, een berichtje sturen...

berichten kan je met de XMB sturen door de friend te kiezen en dan send message, of door Send Message te kiezen, naam van persoon invullen, bericht in tikken (eventueel met keyboard, weet niet precies hoe het werkt, maar verwacht gewoon dat je de USB kabel van je keyboard in de ps3 moet douwen en gewoon kan messagen), en dan op Send drukken...

ik zeg alles uit me hoofd, dus kan het fout hebben....

PS. XMB (XrossMediaBar) is het hoofdmenu van de PlayStation 3, die je ziet door de ronde knop van je controller eenmalig in te drukken

PS2. je kan met sommige spellen (zoals Unreal Tournament 3) met keyboard en muis spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel want ik ben nu aan het spelen online.

En ik zie dat anderen dat ook doen.

FF oftopic een beetje: hoe voeg je vrienden toe of nodig je mensen uit?

Als je een naam hebt gekregen van iemand?

En wat kun je dan allemaal doen met elkaar?

Nog 1 ding hoe kun je met elkaar praten want je kan nergens volgens mij iets in typen toch? :?

je kan bij elkaar online in de auto stappen in team based (Team Death Match, Bomb da Base etc.) games en Free Mode

Friends kan je, dankzij het ingame XMB, veel makkelijker doen...

bij de friends tab, heb je ergens een optie waar bij staat: mensen online ontmoet, daar kan je dus iedereen zien die je op het internet ontmoet heb, messagen en friend inviten...

je kan ook iemand direct als friend inviten, door Friend Invite te kiezen, naam in tikken van de persoon die je wilt inviten, en als je wilt, een berichtje sturen...

berichten kan je met de XMB sturen door de friend te kiezen en dan send message, of door Send Message te kiezen, naam van persoon invullen, bericht in tikken (eventueel met keyboard, weet niet precies hoe het werkt, maar verwacht gewoon dat je de USB kabel van je keyboard in de ps3 moet douwen en gewoon kan messagen), en dan op Send drukken...

ik zeg alles uit me hoofd, dus kan het fout hebben....

PS. XMB (XrossMediaBar) is het hoofdmenu van de PlayStation 3, die je ziet door de ronde knop van je controller eenmalig in te drukken

PS2. je kan met sommige spellen (zoals Unreal Tournament 3) met keyboard en muis spelen

Op de 360 kan je ook inviten met je ingame mobiel, en andere gamers in dezelfde online gamemode bellen. ik neem aan dat deze functie ook op de ps zit!

Link to comment
Delen op andere websites

In de 4e trailer zie ik toch echt Niko in een Stretch meerijden..

Tja... Ze hebben er helaas wel meer dingen uitgehaalt. Zo zach je op een screenshot hoe nico in zijn auto een autovrachtwagen gebruikte als een springschans. Echter zijn die vrachtwagens nu zonder stuk gemaakt dat op de grond hangt waardoor je er niet vanachter op kan rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...