checkkill Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hey jongens! Jullie weten allemaal dat dat standbeeld een sorrt pilaar vast heeft he?? Nou check dit dan! Vlieg met een helikopter naar het standbeeld en ga steeds dichterbij die pilaar die ze vasthoud vliegen, je zult dan zien dat ze geen pilaar vast houd maar een koffie bekertje!!!! Nou ja dat was het dan! Greetz.Checkkill
Sjorszzz Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Dit wist ik al meteen toen het spel uitkwam maar of het al officieel bekend was weet ik niet.
checkkill Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Dit wist ik al meteen toen het spel uitkwam maar of het al officieel bekend was weet ik niet. Ooh ok
Biocount Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Vet grappig om dit nog te melden haha. (iedereen weet het al namelijk)
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) nou ja die jongen is nog niet lang op het forum. laten we het hem vergeven :cya: Bewerkt: 6 juli 2008 door SNIPER44
sandesh Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik dacht dat ie een fiets vast hield Nee maar leuk gevonden joh!
Uitroepteken Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik dacht een ijsje. Maar ja een bakkie pleur is ook goed . Toch goed gevonden want ik wist het nog niet.
Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik had al zo'n vermoeden in de trailer :$ Toen ik GTA IV kreeg thuisgeleverd, ben ik meteen op onderzoek uitgegaan, zag ik inderdaad ÉÉN KOPPIE KOFFIE!! (
Goofy1984 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 iemand trouwens al het kloppend hart gezien in het beeld van Happiness island? zoek naar een helicopter en probeer om bij de voet van het beeld te komen. zorg dat je op het vierkante platform komt waar je aan elke zijde een ingang hebt. 1 van die 4 deuren kun je gewoon doorheen lopen en vervolgens zie je een ladder...... kijk omhoog of klim op de lader en zie daar Het KLOPPEND HART!!
Robin B Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Kunnen jullie effies normaal doen?? Hij is er net.Dus weet hij veel.Het is knap dat ie het wel zelf gevonden heeft. Kinderachtige kleuters .Dat is wel bekend.Alsnog leuk om te melden.Want ik schiet altijd op dat hart. Bewerkt: 7 juli 2008 door robin bbb
Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kunnen jullie effies normaal doen?? Hij is er net.Dus weet hij veel.Het is knap dat ie het wel zelf gevonden heeft.Kinderachtige zigeuners .Dat is wel bekend.Alsnog leuk om te melden.Want ik schiet altijd op dat hart. Ik doe anders heel volwassen hoor :$
FerryN Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kunnen jullie effies normaal doen?? Hij is er net.Dus weet hij veel.Het is knap dat ie het wel zelf gevonden heeft.Kinderachtige zigeuners .Dat is wel bekend.Alsnog leuk om te melden.Want ik schiet altijd op dat hart. Ik doe anders heel volwassen hoor :$ Maar sommige anderen niet
Goofy1984 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kinderachtige zigeuners????? kiek hem wat kom je hier dan doen? wies er kinderachtig...pff
Noxxor Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Altijd mooi als iemand zelf iets uitvindt, ook al is het misschien al algemeen bekend
Robin B Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Kinderachtige zigeuners?????kiek hem wat kom je hier dan doen? wies er kinderachtig...pff Ja srry was effe te.Als jullie zo belachelijk gaan doen.Moeten jullie gekickt worden!! Hij heeft het gewoon mooi gevonden.Klaar!
Recommended Posts