Jump to content

Happiness Island


checkkill

Recommended Posts

Hey jongens!

Jullie weten allemaal dat dat standbeeld een sorrt pilaar vast heeft he??

Nou check dit dan!

Vlieg met een helikopter naar het standbeeld en ga steeds dichterbij die pilaar die ze vasthoud vliegen, je zult dan zien dat ze geen pilaar vast houd maar een koffie bekertje!!!! :7:7

Nou ja dat was het dan!

Greetz.Checkkill

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al zo'n vermoeden in de trailer :$

Toen ik GTA IV kreeg thuisgeleverd, ben

ik meteen op onderzoek uitgegaan, zag ik

inderdaad

ÉÉN KOPPIE KOFFIE!! (8)

Link to comment
Delen op andere websites

iemand trouwens al het kloppend hart gezien in het beeld van Happiness island?

zoek naar een helicopter en probeer om bij de voet van het beeld te komen. zorg dat je op het vierkante platform komt waar je aan elke zijde een ingang hebt.

1 van die 4 deuren kun je gewoon doorheen lopen en vervolgens zie je een ladder...... kijk omhoog of klim op de lader en zie daar Het KLOPPEND HART!!

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie effies normaal doen?? Hij is er net.Dus weet hij veel.Het is knap dat ie het wel zelf gevonden heeft.

Kinderachtige kleuters :7 .Dat is wel bekend.Alsnog leuk om te melden.Want ik schiet altijd op dat hart.

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie effies normaal doen?? Hij is er net.Dus weet hij veel.Het is knap dat ie het wel zelf gevonden heeft.

Kinderachtige zigeuners :7 .Dat is wel bekend.Alsnog leuk om te melden.Want ik schiet altijd op dat hart.

Ik doe anders heel volwassen hoor :$

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie effies normaal doen?? Hij is er net.Dus weet hij veel.Het is knap dat ie het wel zelf gevonden heeft.

Kinderachtige zigeuners :7 .Dat is wel bekend.Alsnog leuk om te melden.Want ik schiet altijd op dat hart.

Ik doe anders heel volwassen hoor :$

Maar sommige anderen niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderachtige zigeuners?????

kiek hem wat kom je hier dan doen?

wies er kinderachtig...pff

Ja srry was effe te.Als jullie zo belachelijk gaan doen.Moeten jullie gekickt worden!!

Hij heeft het gewoon mooi gevonden.Klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...