Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Onderwerp: Bekende personen Soort design: Signature Size design: 500x150 tot 400x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Veel succes >>>> De plek is gereserveert voor Rullez, maar ik kan de titel niet editten. Dus ik zet het zo neer. Bewerkt: 6 juli 2008 door Blizzard
Sofar Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) K wil wel , goed??? Bewerkt: 7 juli 2008 door Sofar
Rullez Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 >>>> De plek is gereserveert voor Rullez, maar ik kan de titel niet editten. Dus ik zet het zo neer. Blizzard heeft al een tegenstander, want de battle is gereserveerd .
Sofar Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 >>>> De plek is gereserveert voor Rullez, maar ik kan de titel niet editten. Dus ik zet het zo neer. Blizzard heeft al een tegenstander, want de battle is gereserveerd . baluh , maja maak k zelf wel een arenatje;p
Dastard Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Blizzard: Mooie signature, maar het mist nog wat, ik vind de achtergrond niet zo mooi, en het lettertype ook niet. Rullez: Zeer mooi, vooral hoe je naam er is in geblend. Ook de achtergrond is mooi, en het lettertype ook. Mijn stem gaat naar: Rullez..
Kloep Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Blizzard: Je render is niet ingeblend wat erg jammer is. Daarintegen is je achtergrond erg goed gelukt. Deze geef ik een 7/10. Rullez: De render is ingeblend. Je tekst is erg mooi gedaan en je achtergrond is goed gelukt. Een 8,5/10. Ik stem voor Rullez. Bewerkt: 8 juli 2008 door Kloep
Jesperkaj Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Even voor de duidelijkheid. M'n render is wel ingeblend, alleen wordt hij veer zichtbaarder door het lichteffect wat op de render staat.
gammie_ Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 @ Blizzard: Je signature zit mooi in elkaar, de background past goed bij je Render. Op het gebied van je font heb je je naam er leuk in geplaatst. Alleen vindt ik je ''50 Cent'' font er totaal niet mooi bij staan. @ Rullez: Ook een hele goeie signature! Ik vind dat jou sig wat meer warmte uitstraalt. Dat is mede door je donkerdere 50 Cent render maar ook van je background. Je tekst past er helemaal bij, leuk effect van je naam. Alleen is ''50 Cent'' iets te donker. Stem: Rullez
Rullez Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 @ Blizzard: Je signature zit mooi in elkaar, de background past goed bij je Render. Op het gebied van je font heb je je naam er leuk in geplaatst. Alleen vindt ik je ''50 Cent'' font er totaal niet mooi bij staan.@ Rullez: Ook een hele goeie signature! Ik vind dat jou sig wat meer warmte uitstraalt. Dat is mede door je donkerdere 50 Cent render maar ook van je background. Je tekst past er helemaal bij, leuk effect van je naam. Alleen is ''50 Cent'' iets te donker. Stem: Rullez Dat klopt dat 50 Cent te donker is, want ik heb over mijn hele sig een brush gedaan en links is hij wat lichter geworden dan rechts. Dan kan je wel zeggen laat 50 Cent weg, maar dan is recht zo kaal.
JasonStatham Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb al een tijd niet gereageerd op een battle, maar laat ik dit keer eens de tijd nemen. Laat ik maar even beginnen met die van Blizzard. Om maar even te beginnen over de render. Op zich is het een mooie render. Wat me stoort is dat hij wat te licht is tegenover de background. De render is wel goed geplaatst. Over de background ben ik wel redelijk tevreden. Al geven die strepen die door de sig lopen geen mooi effect vind ik. Daarnaast kon je het links ook beter bij de rondjes houden. De tekst is toch iets wat ik een beetje te mislukt vind. Ik heb al een andere sigs van je gezien, en daar vond ik het ook niet altijd zo goed. De plaatsing van blizzard vind ik erg op de verkeerde plek. Die had beter links in de hoek gekund. Net zo iets als wat je met de tekst 50 cent hebt gedaan. Alleen dan aan de andere kant. De font van blizzard is opzich niet verkeerd. Alleen had het dus ook wat groter gemogen. De tekst 50 cent staat op de juiste plek. Ook de font is niet verkeerd. Alleen de kleuren vind ik een beetje saai. Probeer het een beetje te laten vervagen met de BG. Probeer even wat tutorials over tekst te vinden. Het zou je goed op weg kunnen helpen. De border staat goed. Ook leuk dat 'ie achter de render doorloopt. Je sig bevat mooie kleuren buiten de render dan. Wat bruine tinten spreken me vaak aan in signatures. Dan nu maar de signature van Rullez. Eentje die me op het eerste gezicht toch wel wat meer aansprak. De render zit er goed in. Past zeker goed met de background. Je zit ook rechts dat het er een beetje in vervaagt. De plaatsing van je render is zeker goed. De background ziet er super uit. Wat me alleen een beetje dwars zat, was het grijze gedeelte. Ik snap niet echt hoezo dat nu het geval is. Om de render is het een stuk donkerder. Dit geeft een goed effect aan het geheel. Zo'n detail is typisch een vakman kenmerk. De tekst is ook gewelidig. De tekst Rullez vind ik wat beter. Je gebruikt een goede font, een goede kleur en je plaatst ze nog goed ook. De tekst 50 cent vind ik ook wel goed. Alleen had het wat meer omlaag gekund. Het had misschien wat feller gemogen, zodat het wat meer tot zijn recht kwam. De wazige lijn die eronder loopt, is weer zo'n meester detailtje. De border ziet er opzich wel goed uit. Alleen had 'ie wel wat dunner gemogen. Wat me vaak opvalt is dat het gedeelte onder de render mij altijd zo stoord. De kleur is wel weer goed! oftewel: topsig Nouja, zoals ik misschien al een beetje heb laten blijken is mijn stem al wel duidelijk: Rullez
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Blizzard Rullez mogen de beste winnen Nou, nog even gauw stemmen dan he Nou, ik ben heel kort, denk ik: Blizzard: Mooi, goede keuze van achtergrond etc etc, jammer vind ik de naam Blizzard op de schouder, het ziet er namelijk ietwat 'goedkoop' uit, vergeleken met de rest, vind ik. Rullez: Jij hebt ook een prachtig iets gemaakt. En ik vind ook dat jij de naam wél goed hebt aangepakt, dus ik stem op jou
.Levi. Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Winnaar Rullez +1 punt! Hij gaat erg lekker en verplaatst zich daarmee naar de 11e plek onder de top 10 beste battelaars. Verliezer Blizzard -1 punt helaas, volgende keer beter! Closed en updated.
Recommended Posts