NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Tja, ik denk dat het wel mogelijk is om ervoor te zorgen dat de wagens er niet uitvallen, maar dan zou je iets in de main.scm moeten veranderen denk ik, zodat het net zoals bij de missie Cop Wheels blijft zitten. Ik heb echter geen flauw idee hoe en of dit wel kan, maar goed, het was maar een ideetje.Voor de rest ziet het er al erg goed uit, mooie afwerking, ik kan niet wachten op de getextureerde versie. Veel succes! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Dit kan ook met cleo want met cleo kun je eigenlijk SCM mods maken zonder de SCM te wijzigen. Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ik ga in ieder geval een soort van 'drempeltje' maken, en als dat niet werkt danneh.. Pech Of er moet iemand komen die even kan coden dat je die klep dicht kan doen, wat natuurlijk geweldig zou zijn... Propell0rs: Meer dan 67000 poly's totaal... Bewerkt: 6 juli 2008 door Puma Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Puma. Je bent de eerste persoon, en waarschijnlijk ook de enigste op het forum die ik niet zal en hoef te overtuigen over te stappen op 3ds max. Als iemand laat zien dat je wel degelijk met sketchup kan modden ben jij het. Je haalt werkelijk alle mogelijkheden van het programma uit de kast. Ook ben jij de enigste ongeveer op het forum die zijn werk nog ingame zet, en dat was tenslotte de reden van het MODDING forum. Mijn complimenten daarvoor ik ben erg onder de indruk. Je Hoovercraft ziet er geniaal uit, en is gewoon eigenlijk weinig op aan te merken. Het enigste waar je op moet letten is het texturen van je model, soms heb ik wel eens het idee dat je daar iets meer tijd aan kan besteden, en een betere texture keuze kan maken. Textures zijn voor het uiterlijk van je model minstens even belangrijk, besteed daar dus ook veel tijd aan. Verder ga zo door. Je bent een groot voorbeeld voor vele modders op het forum, voor zover er nog echte modders zijn. In mijn ogen ben je gewoon dik de beste modder van dit forum. Respect. Reageren
Timske Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Woow :O Ziet er vet uit Zijn 67000 poly's veel voor jouw?? Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Nouja, Gta:SA kan maximaal 80.000 poly's aan ofzo, dacht ik.. Straks even ingame zetten, kleine kans dat er vandaag nog een release komt (lol). Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 WTF! Mooie Mod op het einde! Maar kan er echt ingame een voertuig in en blijft die ook staan? Kun je die klep ook omhoog doen? Waar moet je staan om erin te gaan? MVG Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Hij staat ingame, maar dat was het dan ook. Hij is te klein (CJ kan niet eens door de daarvoor bestemde deuropening) en hij is overbelicht op verschillende plaatsen. Dit ga ik morgen allemaal nog fixen (hopelijk), check nu eerst maar de screens: Er komt zodirect nog een filmpje van een paar minuten aan, zodat je 'm 'echt' kunt zien . EDIT: http://www.pumastudios.nl/sl91promvidpum1.rar Bewerkt: 6 juli 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ziet er goed uit puma Alleen waarom valt de wagen er niet uit? PS: Jammer dat je bij die cabine of hoe da heet dat raam weggelaten is of niet gelukt is Bewerkt: 6 juli 2008 door Timske Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Puma, Jij maakt echt vette mods man! Ik kan niet geloven dat je dit in Sketchup hebt gedaan! Ik wil wel eens weten wat er allemaal in dat koppie van jouw afspeelt MVG PiekeTheCat Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Wat word je volgende Mod? Mijn idde die je hebt? Als ik je mod download zit er alleen een filmpje in hetm Winrar Archief. Bewerkt: 8 juli 2008 door zamg0d1 Reageren
Puma Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al. Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release. Hoelaang moeten we dan eventueel wachten? Daarom maak jij zoveel mods, zodat wij zoet zijn met de huidige zodat wij het als ware niet merken dat jij 'weg' bent op vakantie. Slim idee Later, Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Tja, ik denk dat het wel mogelijk is om ervoor te zorgen dat de wagens er niet uitvallen, maar dan zou je iets in de main.scm moeten veranderen denk ik, zodat het net zoals bij de missie Cop Wheels blijft zitten. Ik heb echter geen flauw idee hoe en of dit wel kan, maar goed, het was maar een ideetje.[...] Ik heb net heel Cop Wheels door zitten zoeken naar die regel, en dit is hem: 0683: attach_car 208@ to_car 188@ with_offset 0.0 -4.6 0.65 rotation 15.0 0.0 0.0 208@ = voertuig wat vastgemaakt moet worden 0.65 = verschil in Z-coordinaat met middelpunt voertuig 188@ 188@ = voertuig waar 208@ aan vastgemaakt moet 15.0 = X-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@) 0.0 = verschil in X-coordinaat met middelpunt voertuig 188@ 0.0 = Y-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@) -4.6 = verschil in Y-coordinaat met middelpunt voertuig 188@ 0.0 = Z-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@) Met deze code blijft de wagen wel voor altijd zitten denk ik. Ontopic: Ziet er goed uit! Waar krijg je al die ideeën toch van? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ziet er hard uit wanneer is hij te download??? Reageren
kpaenen Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) miss met een extra stevige klep vanahter zodat de auto er niet uit kan vallen maar als je zei ter land ter zee, en in de lucht lijkt het me verstandig om geen saltotjes te doen als je in de lucht bent Bewerkt: 6 augustus 2008 door kpaenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.