Jump to content

[WIP] SL-91 Hovercraft Transport [SA]

Recommended Posts

Geplaatst:
Tja, ik denk dat het wel mogelijk is om ervoor te zorgen dat de wagens er niet uitvallen, maar dan zou je iets in de main.scm moeten veranderen denk ik, zodat het net zoals bij de missie Cop Wheels blijft zitten. Ik heb echter geen flauw idee hoe en of dit wel kan, maar goed, het was maar een ideetje.

Voor de rest ziet het er al erg goed uit, mooie afwerking, ik kan niet wachten op de getextureerde versie. Veel succes!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Dit kan ook met cleo want met cleo kun je eigenlijk SCM mods maken zonder de SCM te wijzigen.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

10

• Timske

7

• NickyHendriks

6

• FerryN

3

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga in ieder geval een soort van 'drempeltje' maken, en als dat niet werkt danneh.. Pech :7 Of er moet iemand komen die even kan coden dat je die klep dicht kan doen, wat natuurlijk geweldig zou zijn...

Propell0rs:

wip10js8.th.jpg

wip11fo1.th.jpg

wip12si1.th.jpg

wip13yn5.th.jpg

wip9jy2.th.jpg

Meer dan 67000 poly's totaal...

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Puma.

Je bent de eerste persoon, en waarschijnlijk ook de enigste op het forum die ik niet zal en hoef te overtuigen over te stappen op 3ds max. Als iemand laat zien dat je wel degelijk met sketchup kan modden ben jij het. Je haalt werkelijk alle mogelijkheden van het programma uit de kast.

Ook ben jij de enigste ongeveer op het forum die zijn werk nog ingame zet, en dat was tenslotte de reden van het MODDING forum. Mijn complimenten daarvoor ik ben erg onder de indruk.

Je Hoovercraft ziet er geniaal uit, en is gewoon eigenlijk weinig op aan te merken. Het enigste waar je op moet letten is het texturen van je model, soms heb ik wel eens het idee dat je daar iets meer tijd aan kan besteden, en een betere texture keuze kan maken. Textures zijn voor het uiterlijk van je model minstens even belangrijk, besteed daar dus ook veel tijd aan.

Verder ga zo door. Je bent een groot voorbeeld voor vele modders op het forum, voor zover er nog echte modders zijn. In mijn ogen ben je gewoon dik de beste modder van dit forum.

Respect. :tu:

Geplaatst:

Nouja, Gta:SA kan maximaal 80.000 poly's aan ofzo, dacht ik..

wip1ot5.th.jpg

wip2ne2.th.jpg

wip3eb0.th.jpg

wip4gb4.th.jpg

wip5jq7.th.jpg

Straks even ingame zetten, kleine kans dat er vandaag nog een release komt (lol).

Geplaatst:

WTF! Mooie Mod op het einde!

• Maar kan er echt ingame een voertuig in en blijft die ook staan?
  • Kun je die klep ook omhoog doen?
  • Waar moet je staan om erin te gaan?

MVG

Hij staat ingame, maar dat was het dan ook. Hij is te klein (CJ kan niet eens door de daarvoor bestemde deuropening) en hij is overbelicht op verschillende plaatsen. Dit ga ik morgen allemaal nog fixen (hopelijk), check nu eerst maar de screens:

ingam2wt0.th.jpg

ingam1fx1.th.jpg

Er komt zodirect nog een filmpje van een paar minuten aan, zodat je 'm 'echt' kunt zien :D .

EDIT: http://www.pumastudios.nl/sl91promvidpum1.rar

Bewerkt: door Puma

Ziet er goed uit puma :D

Alleen waarom valt de wagen er niet uit? :puh:

PS: Jammer dat je bij die cabine of hoe da heet dat raam weggelaten is of niet gelukt is

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Puma,

Jij maakt echt vette mods man!

Ik kan niet geloven dat je dit in Sketchup hebt gedaan!

Ik wil wel eens weten wat er allemaal in dat koppie van jouw afspeelt :puh:

MVG PiekeTheCat

Wat word je volgende Mod? Mijn idde die je hebt?

Als ik je mod download zit er alleen een filmpje in hetm Winrar Archief. :duh::?:?:duh:

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.

Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release.

Geplaatst:
Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.

Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release.

Hoelaang moeten we dan eventueel wachten?

Daarom maak jij zoveel mods, zodat wij zoet zijn met de huidige zodat wij het als ware niet merken dat jij 'weg' bent op vakantie.

Slim idee :puh:

Later,

• 2 weken later...
Geplaatst:
Tja, ik denk dat het wel mogelijk is om ervoor te zorgen dat de wagens er niet uitvallen, maar dan zou je iets in de main.scm moeten veranderen denk ik, zodat het net zoals bij de missie Cop Wheels blijft zitten. Ik heb echter geen flauw idee hoe en of dit wel kan, maar goed, het was maar een ideetje.

[...]

Ik heb net heel Cop Wheels door zitten zoeken naar die regel, en dit is hem:

0683: attach_car 208@ to_car 188@ with_offset 0.0 -4.6 0.65 rotation 15.0 0.0 0.0

208@ = voertuig wat vastgemaakt moet worden 0.65 = verschil in Z-coordinaat met middelpunt voertuig 188@
188@ = voertuig waar 208@ aan vastgemaakt moet 15.0 = X-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@)
0.0 = verschil in X-coordinaat met middelpunt voertuig 188@ 0.0 = Y-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@)
-4.6 = verschil in Y-coordinaat met middelpunt voertuig 188@ 0.0 = Z-rotatie in graden (0.0 = rotatie 188@)

Met deze code blijft de wagen wel voor altijd zitten denk ik.

Ontopic:

Ziet er goed uit! Waar krijg je al die ideeën toch van?

• 2 weken later...

miss met een extra stevige klep vanahter zodat de auto er niet uit kan vallen :bonk:

maar als je zei ter land ter zee, en in de lucht lijkt het me verstandig om geen saltotjes te doen als je in de lucht bent :Y:Y:Y

Bewerkt: door kpaenen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...