MFCL Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Het voordeel hiervan is dat je je voertuigen nu ter land, ter zee en 'ter lucht' kunt transporteren. kan je hiermee vliegen dan?? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Het voordeel hiervan is dat je je voertuigen nu ter land, ter zee en 'ter lucht' kunt transporteren. kan je hiermee vliegen dan?? een Hovercraft zweeft weet je nog? dus in feite wel in de lucht. snap je? Reageren
Timske Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Deze vervangt volgens mij de hovercraft ja.. Maar daar kun je niet mee opstijgen.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Deze vervangt volgens mij de hovercraft ja.. Maar daar kun je niet mee opstijgen.. Maar wel vliegen Reageren
MFCL Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 LOL ik heb de handling van de vortex sterk opgevoerd en nu kan je er mee opstijgen ontopic: waneer word hij rerilased? (hoe schijf je dat ingodsnaam?) Reageren
Timske Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release. MFCL, lees de quote Reageren
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release. MFCL, lees de quote Puma is al terug hoor. Wie weet of hij die er al uit heeft. Bewerkt: 30 augustus 2008 door FerryN Reageren
Puma Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Nouja, het hele model is op een té kleine schaal, dus ik zal alles opnieuw moeten gaan scalen etc. Dat neemt wat tijd, maar die tijd besteed ik ook aan andere dingen. Voorlopig dus nog geen release, misschien dat ik 'm in de toekomst nog af ga maken. Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Als die auto beweegt lijkt het me dat ie kapot gaat Bewerkt: 4 oktober 2008 door Honkbalpet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Hoe staat het met deze mod? Reageren
Puma Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Heb je dat niet in de gaten? Dood. Heb momenteel andere dingen te doen . Reageren
WackoX Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Kan je heb a.u.b. releasen? okal is ie te klein?... please...? Reageren
Puma Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Nee, anders had ik dat al wel gedaan. Sorry . Misschien klinkt 't een beetje kut, maar leer zelf modden ! Reageren
Jozz Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 of iets aardiger gezegd: Je kunt ook een mod opzoeken en dan downloaden op het internet en met google zoeken Reageren
Puma Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik bedoel: Download Sketchup, ga ermee aan de slag, volg tutorials op het internet hoe je alle tools kunt gebruiken (de meeste mensen kennen letterlijk de helft van de tools niet), download eventueel handige plugins en ga ermee aan de slag. Half jaartje later kun je redelijk modelen, verdiep je in het ingame zetten van gebouwen. Als je dat kunt, kun je proberen voertuigen te modden. Steeds leer je iets bij totdat je succesvolle mods kunt produceren ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.