Jump to content

[WIP] SL-91 Hovercraft Transport [SA]

Recommended Posts

Geplaatst:
Het voordeel hiervan is dat je je voertuigen nu ter land, ter zee en 'ter lucht' kunt transporteren.

kan je hiermee vliegen dan?? :sigaar:

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

10

• Timske

7

• NickyHendriks

6

• FerryN

3

Geplaatst:
Het voordeel hiervan is dat je je voertuigen nu ter land, ter zee en 'ter lucht' kunt transporteren.

kan je hiermee vliegen dan?? :sigaar:

een Hovercraft zweeft weet je nog? dus in feite wel in de lucht. snap je?

• 4 weken later...
Geplaatst:

LOL ik heb de handling van de vortex sterk opgevoerd en nu kan je er mee opstijgen :schater:

ontopic: waneer word hij rerilased? (hoe schijf je dat ingodsnaam?)

Geplaatst:
Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.

Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release.

MFCL, lees de quote ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Dat klopt, als je m'n post goed gelezen had, wist je dat al.

Momenteel zitten er nog té veel bugs in en vrijdag ga ik op vakantie, dus reken nog maar even niet op een release.

MFCL, lees de quote ;)

Puma is al terug hoor.

Wie weet of hij die er al uit heeft.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Nouja, het hele model is op een té kleine schaal, dus ik zal alles opnieuw moeten gaan scalen etc. Dat neemt wat tijd, maar die tijd besteed ik ook aan andere dingen. Voorlopig dus nog geen release, misschien dat ik 'm in de toekomst nog af ga maken.

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik bedoel: Download Sketchup, ga ermee aan de slag, volg tutorials op het internet hoe je alle tools kunt gebruiken (de meeste mensen kennen letterlijk de helft van de tools niet), download eventueel handige plugins en ga ermee aan de slag. Half jaartje later kun je redelijk modelen, verdiep je in het ingame zetten van gebouwen. Als je dat kunt, kun je proberen voertuigen te modden. Steeds leer je iets bij totdat je succesvolle mods kunt produceren :D !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...