Robin B Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hoi allemaal.Ik kan geen foto,s meer uploaden omdat het bijna vol zit.Ik zit op 4.99 mb van de 5 mb. Weten jullie een andere manier of om de upload ruimte te verminderen??? Alvast bedank . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Op welke site upload je dan je plaatjes?? Op GTAForum of op een andere site. Reageren
Robin B Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Op welke site upload je dan je plaatjes?? Op GTAForum of op een andere site. Gta Forum. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Instellingen > Bijlagen > Verwijder wat nodig is. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Aangezien hij het over 5mb heeft denk ik GTAForum. Ga 'Lid Menu -> instellingen' en zoek naar'Bijlagen' onder het kopje 'Opties'. Daar selecteer je je bijlagen die je wilt verwijderen en klik je op 'Verwijder geselecteerde'. Reageren
Robin B Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Aangezien hij het over 5mb heeft denk ik GTAForum. Ga 'Lid Menu -> instellingen' en zoek naar'Bijlagen' onder het kopje 'Opties'. Daar selecteer je je bijlagen die je wilt verwijderen en klik je op 'Verwijder geselecteerde'. Ok bedankt. Reageren
KJF Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Aangezien hij het over 5mb heeft denk ik GTAForum. Ga 'Lid Menu -> instellingen' en zoek naar'Bijlagen' onder het kopje 'Opties'. Daar selecteer je je bijlagen die je wilt verwijderen en klik je op 'Verwijder geselecteerde'. Ok bedankt. Je kan ze natuurlijk ook op een foto hosting site uploaden zoals: Photobucket Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.