Jump to content

Hoe maak je een signature?

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou, je heb iniedergeval Adobe photoshop nodig (het beste cs3). Waarom kijk je niet even bij Graphics helpdesk ^_^ Daar leer je zeker weten hoe je een sig moet maken :Y:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Kunnen jullie me in stapjes uitleggen hoe je een signature maakt?

Alvast bedank :cya: .

Met welk programma ga je te werk? Hier kan ik heel veel over vertellen, maar ik zal het wel even zo kort mogelijk houden. Kies eerst je progamma uit, het liefste Photoshop en anders Paint of een ander 'design' programma. Open nu een nieuw document, en bij Photoshop de grootte in (maximaal 500x150) pixels. Bij Paint kan dit niet, dus zorg zelf dat je de goeie grootte creeërt, en dus niet een te grootte signature. Vul hem nu op, met bijvoorbeeld een render, kleuren, brushes, en effectjes. Als je met Photoshop te werk gaat kan je het beste bijvoorbeeld deze of deze tutorial volgen. Als je signature af is dan moet je hem opslaan, en zorgen dat hij niet groter dan 100kb is. Dit kan je zien door naar het bestandje te gaan en je muis erop te houden. Daarna moet je je signature uploaden, dit kan je het beste doen bij Imageshack. Als je hem geupload hebt krijg je een aantal links, kies hiervan de onderste. Selecteer de hele link en kopier hem met Ctrl+c. Ga nu naar GTAForum, naar Lid Menu -> Instellingen -> Persoonlijk Profiel -> Handtekening. Plak de link nu hier met Ctrl+v, en zet hem tussen de [ IMG ] tags. Het moet er dus zo uitzien:

[img=Hier je link van Imageshack]

. Klik nu op updaten, en dan heb je een nieuwe signature!:)

@Blizzard: Foutje, je hebt gelijk :bier:

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Als je écht alles moet gaan uitleggen heb je veel tijd nodig en ik denk neit dat iemand zo gek is om dat te doen. Lees >>dit<< topic eens door met verschillende tutorials. ;)

Geplaatst:

Even een kleine toevoeging.

Kunnen jullie me in stapjes uitleggen hoe je een signature maakt?

Alvast bedank :cya: .

Met welk programma ga je te werk? Hier kan ik heel veel over vertellen, maar ik zal het wel even zo kort mogelijk houden. Kies eerst je progamma uit, het liefste Photoshop en anders Paint of een ander 'design' programma. Open nu een nieuw document, en bij Photoshop de grootte in (maximaal 500x150) pixels. Bij Paint kan dit niet (Kan dus wel, ga naar Afbeelding>> Kenmerken. Vul dan 500x150 in., dus zorg zelf dat je de goeie grootte creeërt, en dus niet een te grootte signature. Vul hem nu op, met bijvoorbeeld een render, kleuren, brushes, en effectjes. Als je met Photoshop te werk gaat kan je het beste bijvoorbeeld deze of deze tutorial volgen. Als je signature af is dan moet je hem opslaan, en zorgen dat hij niet groter dan 100kb is. Dit kan je zien door naar het bestandje te gaan en je muis erop te houden. Daarna moet je je signature uploaden, dit kan je het beste doen bij Imageshack. Als je hem geupload hebt krijg je een aantal links, kies hiervan de onderste. Selecteer de hele link en kopier hem met Ctrl+c. Ga nu naar GTAForum, naar Lid Menu -> Instellingen -> Persoonlijk Profiel -> Handtekening. Plak de link nu hier met Ctrl+v, en zet hem tussen de [ IMG ] tags. Het moet er dus zo uitzien:

[img=Hier je link van Imageshack]

. Klik nu op updaten, en dan heb je een nieuwe signature!:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...