sjonnnie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Hallo, Ik heb gehoord dat je een eigen radio kan hebben op gta vice city. Hoe werkt dit precies? Moet je muziekbestanden toevoegen in een bepaalde map? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Dat doe je zo: Mijn Documenten BOOT © Program Files Rockstar Games Grand Theft Auto Vice City mp3 Dit zijn alle mappen die je moet aanklikken!! Als je in de map 'mp3' bent kan je allemaal mp3 bestanden erin zetten. Bewerkt: 6 juli 2008 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjonnnie Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Hoi, Ik heb de mediabestanden toegevoegd in de map MP3, maar hij werkt niet. Welk radiostation speelt de muziek af? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjonnnie Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Hoi, Er staat ook bij audio setup: No MP3 files found, terwijl ik wel muziekbestanden heb toegevoegd. Hoe kan dit? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Hoi,Ik heb de mediabestanden toegevoegd in de map MP3, maar hij werkt niet. Welk radiostation speelt de muziek af? Alvast bedankt. Start Vice City op en ga dan naar het menutje met alle radiozenders. Zoek dan naar de zender 'MP3 Player'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.