rjravi1 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 hey forum poster k wil graag 2 save games hebben ..k ben al begonnen met het spelen van een save game bijna klaar maar k wou nog een save game maken van Wikigta op me ps3 zetten kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe dat moet en verdwijnt mijn save game niet die ik al gemaakt heb voor gta4??? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 uhm je moet gewoon een nieuwe spel starten en dan saven je kan dan gewoon kiezen waar je het wilt saven je hbet iets van 12 plekken om te saven en over de save downloaden voor je ps3 dat weet k niet, want heb geen ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Misschien kan je eens in dit topic gaan kijken. Hier staat alles stap voor stap uitgelegd. En je hoeft er niet persé over heen op te slaan. Je moet gewoon het juiste slot selecteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Misschien kan je eens in dit topic gaan kijken. Hier staat alles stap voor stap uitgelegd. En je hoeft er niet persé over heen op te slaan. Je moet gewoon het juiste slot selecteren je bedoelt juiste poort toch? bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.