Forumrunner Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 de vraag lijkt me duidelijk. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Volgens mij niets, dat had je ook bij SA. Daar was zo'n vrouw op de artwork en die kwam misschien in 1 missie van Jizzy voor. Had je ook bij VC zo'n vrouw. Ik denk dat Lola ook zo iets is. Reageren
vercettiboy Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 hier zijn miss al 20 topics over gemaakt Reageren
Valto Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 hier zijn miss al 20 topics over gemaakt idd. En Lola kun je niet tegenkomen ze is er alleen voor de art. Wel kun je haar op die wanted site van de politie op het (ingame) internet vinden. Best lollig om te lezen xD Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Geen. Ze is wel op héél veel atworks te zien. Ik den kdat ze in de Beta versie eerst Lola als personage gedaan hadden. Ze is zowat het teken van gta iv. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.