Jump to content

One Last Thing


DJ1

Recommended Posts

Ik kom niet verder na de missie That Special Someone!

Ik werd nadat die missie was afgelopen wel gebeld, maar toen wilde ik net in een auto stappen en drukte ik op Y, waardoor volgens mij het telefoontje werd afgebroken! :duh:

maar ik weet niet zeker of het na die missie was, maar in ieder geval, ik kan nu dus niet verder.

Ik weet wel dat je die Jimmy Pegorino ontmoet in Honkers, daar ben ik ook geweest, maar dan ontmoet je hem niet, ook heb ik hem gebeld en me mail gecheckt--> geen resultaat!

HELP! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen opdrachtgever bij deze missie. Je moet de persoon dus zelf zien je vinden in Honkers. Loop alles af. Heb je misschien een sms'je gekregen met een foto? Loop elk poppetje af want als je de goede hebt gevonden dan komt er opeens een cutscene. Je moet gewoon in de buurt komen van Jimmy. Dus loop gewoon lang elk poppetje. Als je hem hebt gevonden komt er een cutscene. Hierna zal Niko mensen op gaan bellen. En dan kan je kiezen uit 2 dingen. Wraak of Deal.

Ik hoop dat het lukt.

Probeer anders nog even een rondje te rijden en daarna terug komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is belt hij je wel een keer wel terug dat heb ik zo vaak gehad dat ik perongeluk me telefoon uitging of uizette w8 gewoon 1 dag (ingame) als er dan nog niks gebeurd moet je ff je save opnieuw starten als je opgeslagen hebt dan. Of als het goed is heb je nog een auto saver behalve als je het niet uit hebt gezet kan je die starten.

En kijk goed op je HUD dat is je kleine minikaart of je daar een rode zwaard en een groene $ teken als je het niet ziet kijk gewoon op je grote kaart via start te drukken.

En je bedoelt tog die missie ONE LAST THING

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen opdrachtgever bij deze missie. Je moet de persoon dus zelf zien je vinden in Honkers. Loop alles af. Heb je misschien een sms'je gekregen met een foto? Loop elk poppetje af want als je de goede hebt gevonden dan komt er opeens een cutscene. Je moet gewoon in de buurt komen van Jimmy. Dus loop gewoon lang elk poppetje. Als je hem hebt gevonden komt er een cutscene. Hierna zal Niko mensen op gaan bellen. En dan kan je kiezen uit 2 dingen. Wraak of Deal.

Ik hoop dat het lukt.

Probeer anders nog even een rondje te rijden en daarna terug komen.

geen sms'jes gekregen, ik ben nu al iets van 10 keer in de stripclub gelopen en alles afgelopen, maar geen jimmy.

:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is belt hij je wel een keer wel terug dat heb ik zo vaak gehad dat ik perongeluk me telefoon uitging of uizette w8 gewoon 1 dag (ingame) als er dan nog niks gebeurd moet je ff je save opnieuw starten als je opgeslagen hebt dan. Of als het goed is heb je nog een auto saver behalve als je het niet uit hebt gezet kan je die starten.

En kijk goed op je HUD dat is je kleine minikaart of je daar een rode zwaard en een groene $ teken als je het niet ziet kijk gewoon op je grote kaart via start te drukken.

En je bedoelt tog die missie ONE LAST THING

ja die wil ik behalen ja, dus dan moet ik die Jimmy ontmoeten, wat me niet lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

w8 gewoon of heb je nog andere missie behalve zij-missie, want dan moet je die doen om ONE LAST THING te kunnen openen zeg maar. En wat visser23 zegt daar klopt helemaal nix want je wordt gebeld en dan moet je naar honkers daar zie dan een gele pijltje omhoog om de missie te starten,want je kan de missie gevers die kun je nooit normaal zien behalve in een missie of een cutscene anders nooit behalve de random characters.

Of je kan als het goed is Jimmy Pegorino terug bellen ik weet niet of hem in je lijst hebt

Bewerkt: door mem0
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...