Jump to content

Haren CJ.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey! Ben ik weer een na een paar maanden, Maar ik heb nog heel even een vraagje.

Op wikgta, bij de plaatjes van CJ zie je altijd zo'n soort dreadlocks haar. Is dit een MOD? of niet. En zoniet waar kan ik het "haar" krijgen?

Geplaatst:

Volgens mij is dit geen mod hoor ik weet niet meer waar je dit haar kunt krijgen.

Ik heb Sa al zo lang niet meer gespeeld. :7:7:7

>>> Door Bling: Als je het antwoord op een vraag niet weet, gelieve dan ook niet te posten. <<<

Geplaatst:

Kun je iets specifieker zijn over het kapsel? Er zijn veel afbeeldingen van CJ op WikiGTA, waardoor wij niet kunnen opmaken welke je bedoelt..

Kijk trouwens ook eens bij de kappers, hier staat een screen van elk kapsel. Ga wel eerst naar de betreffende zaak door op 'hier' te klikken. ;)

Geplaatst:
Hey! Ben ik weer een na een paar maanden, Maar ik heb nog heel even een vraagje.

Op wikgta, bij de plaatjes van CJ zie je altijd zo'n soort dreadlocks haar. Is dit een MOD? of niet. En zoniet waar kan ik het "haar" krijgen?

Bedoel je misschien hetzelfde kapsel waarmee je het spel begint?

Dat is geen mod dat is het standaard kapsel.

Geplaatst:

Ik ben te lui voor foto's :puh: maar hij staat bijvoorbeeld bij de missieuitleg van: Tha tha Nang Thang ofzoiets. :puh:

Geplaatst:
Hey! Ben ik weer een na een paar maanden, Maar ik heb nog heel even een vraagje. Op wikgta, bij de plaatjes van CJ zie je altijd zo'n soort dreadlocks haar. Is dit een MOD? of niet. En zoniet waar kan ik het "haar" krijgen?
Alle screens op wikigta zijn gemaakt met het originele spel, er zullen dus nooit dingen te zien zijn die m.b.v. modificaties kunnen worden verkregen. Dreadlocks komen niet in het spel voor, wel 'cornrow' (gevlochten kroeshaar). Zowel gewoon (zwart) als geblondeerd ('blond cornrow'). Gebruik de link van Donwell om de assortimenten van de verschillende kappers te bekijken en kies een mooi kapsel uit. ^_^
Geplaatst:
Ik ben te lui voor foto's :puh: maar hij staat bijvoorbeeld bij de missieuitleg van: Tha tha Nang Thang ofzoiets. :puh:

Als je te lui bent voor screens dan word hetbeantwoorden van vragen wel heel moeilijk dus dan heeft vragen ook weinig nut. :Y:7

Geplaatst:

Laten we zeggen: ik ben gwn vreemd.

Maar dank jullie :) ik dacht dat cornnrow een hanenkam was, al 3 jaar lang... :7

Geplaatst: (bewerkt)
Laten we zeggen: ik ben gwn vreemd... ik dacht dat cornnrow een hanenkam was, al 3 jaar lang... :7
Het staat toch op wikigta! :7

En de zoekfunctie is toch zo'n geweldige vonst: "cornrow" "kapper"

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...