Jump to content

Achievements

-GoldWing-

Recommended Posts

Hey, ik wil graag de achievements halen van walk free en one man army maar steeds als ik de doelstellingen behaal krijg ik die achievements niet opgeteld bij mijn gamerscore en er komt geen notificatie dat ik die acievement heb gehaald, wat moet ik hiervoor doen?

Delen op andere websites

Waarschijnlijk doe je het toch verkeerd, of je hebt cheats gebruikt. Laten we maar van het eerste uitgaan. Dan zal je eens moeten opzoeken wat je moet doen, misschien dacht je heel wat anders.

Bewerkt: door jellybee
Delen op andere websites

heb je de cheat gebruikt waar je een annihilator krijgt, want daarbij open je de achievements van walk free en one man army of je houd het gewoon niet lang genoeg vol dat kan het ook zijn.

Delen op andere websites

als je one man army wil halen moet je ammo, armor kopen en dan gaan chillen in de cluckin bell op time square :Y dan moet je na de ingang meteen cover zoeken om de hoek en knallen maar _O_

Delen op andere websites

ik heb alleen de cheat gebruikt van armor health en wapens (Dat is een cheat) en die blokkeert maar een achievement.

Die cheat blockt een van de twee (one man army of walk free)

Het handigste is dan om een new game te beginnen en dan overnieuw te proberen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...