W3sl3y Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Kan het mischien zo zijn dat R* meer en andere easter eggs in de "nieuwe" SA zetten. Dat zal wel leuk zijn. Of praat ik nou gwn onzin??? <_<
RTS Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ik denk het wel, want op de PC zal heus niks veranderen in gameplay dan.
Revan Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Kan best.. Want toen ik Vice city op de ps2 had en later op de x-box zaten er ook een paar dingen in die in de ps2 versie niet zaten.
The Outlaw Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Kan het mischien zo zijn dat R* meer en andere easter eggs in de "nieuwe" SA zetten.Dat zal wel leuk zijn. Of praat ik nou gwn onzin??? <_< zijn toch dezelfde spelle? gta Sa op de Ps2 en Xbox pf Pc, daar komt toch geen enig versschil tussen of wel? ik denk dat we de eggs gewoon zo houden en dat er geen verandering in komt
Mathiz Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 mischien verrandert er een heel klijn detail
BeatboxGamer Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 ik weet alleen van Vice city dat de rookbom er in de ps2 versie wel in zxat en in de pc versie niet misschien wat kleine dingetjes maar geen grote denk ik
Sasuke Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 For The Love of God, don't ! Ik vind Easters zo l4me, van mij mogen ze dat weleens afschrappen. Allemaal rare "rumours" zoals "R* gaat 't lijstje uitgeven", "Bigfoot", "UFO's"... Thanks but no thanks !!
X-Zero Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 ik vind het prima hoor nieuwe easter eggs, maar ik wel bang voor ben is dat ze best veel dingen eruit laten in sa want in vc, hadden ze de rook bom ook eruit gelaten....
W3sl3y Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Kost r*ckstar te veel geld hoe bedoel je???
Ewoud Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Nouw ze gaan echt geen geld uitgeven aan crew voor misschien 2 nieuwe saaie easter eggs
GTA Gangster Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) Ik hoop dat er nieuwe inzitten.. Niet van die hele grote zoals: (ik zeg maar wat) Een geheime Rock school ofzo Maar van die kleintjes... Dat het beperkt blijft.. Want als er in de PC-versie meer easter eggs zitten dan in de PS2-versie dan wil men as ze de PS2-versie hebben weer de PC-versie... Ik denk dat Rock* (hopelijk) wat nieuwe easter eggs in de PC-Versie en de X-Box-versie doet.. Kleine Easter Eggs By The Way: 'k ben jarig B) Bewerkt: 9 maart 2005 door GTA Gangster
stefanow Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Misschien zetten ze die skateboard er nu wel in
X-TX Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Er zijn paar dingen tussen VC PC en VC PS2, het is al gezegt maar de rookgranaat is idd weg maar er is nog iets, dat valt jullie misschien niet gelijk op maar Tommy die ging in PS2 zijn spieren strekken als je lang de yostick niet meer hebt gebruikt en dat zit niet in de PC versie... Verder ziet de lak op voertuigen iets beter uit bij de PS2 versie. Ik heb zelf geen VC voor PS2 maar heb niet slecht opgelet toen ik bij andere wat dingen moest halen. Bewerkt: 15 maart 2005 door X-TX14-2
W3sl3y Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Er zijn paar dingen tussen VC PC en VC PS2, het is al gezegt maar de rookgranaat is idd weg maar er is nog iets, dat valt jullie misschien niet gelijk op maar Tommy die ging in PS2 zijn spieren strekken als je lang de yostick niet meer hebt gebruikt en dat zit niet in de PC versie...Verder ziet de lak op voertuigen iets beter uit bij de PS2 versie. Ik heb zelf geen VC voor PS2 maar heb niet slecht opgelet toen ik bij andere wat dingen moest halen. en in de pc versie staan er meer auto's geparkeerd bv: bank wagen voor de bank en swat truck voor het politie bureau (daar bij de malibu) en de lov ist limo voor hun studio. Dat heb je in de PS2 versie niet. (bij mij dan he)
Recommended Posts