Jump to content

Ambulance werkt niet..


Uitroepteken

Recommended Posts

Beste GTA gamers..

Na een missie was ik gewond, en ik had nog heel veel geld dus ik dacht ik bel voor de gein de ambulance. Ik bel dus 911 en dan druk ik op 2 voor de ambulance. Ze zeggen dat ik stil moet blijven staan, dat doe ik en er komt zo'n ambulance aan. Die staat 2 meter voor me ofzo maar ze doen helemaal niks! Weet iemand hoe dat komt?

Mvg

Jellybee

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet naar het ambulance personeel toe lopen. Nu zie je links boven dat het geld kost om te healen. Als je vervolgens op X ( PS3 ) drukt dan gaan ze je healen. Maar als je een paar meter van ze af blijft staan, dan gebeurt er helemaal niets. ^_^

Als je naast het Ambulance personeel staat en er gebeurt nog steeds niets. Loop dan weg, en vervolgens bel je opnieuw de ambulance. Dat is een kleine bug. Maar goed, niet ieder spel kan toch perfect zijn ? :puh:

@hieronder: Inderdaad, je moet wel flink gewond zijn anders helpen ze je niet. Als je bijna dood bent dan helpen ze je, maar als er maar een klein beetje van af is dan helpen ze je niet;)

Succes^_^

DSgregor:cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

heb ik zelf ook vaak veel last van....

ik heb 1x gehad dat het wel werkte, toen liep ik maar naar die gast toe (die shotgun zit) en toen helpte die me.

greetz, tJips

Dat had ik dus ook gedaan, maar dat hielp ook niet.. Misschien moet ik wat meer verwond zijn ofzo..

EDIT: Ah, nu weet ik het. Je leven moet in het rood staan alleen dan helpen ze je.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij lukt het altijd maar het kost 900 dollar en ik zit een beetje krap bij kas nu er geen missies meerzijn dus een goede tip is dat mannetje doodschieten van de ambulance en de ambulance pikken, dus je hebt gratis levens en een gratis ambulance:p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...