Jump to content

Microfoon werkt niet o_O

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste mensen, Ik heb een microfoon gekregen (:D) Het is niet de nieuwste, Maar hij Werkt wel, Althans op de geluids poort geeft die geluid, Dit is normaal omdat het tegenovergestelde Effect op de Microfoon poort gedaan word, Aleen op de microfoon poort Neemt ie niet op, Ook op Teamspeak werkt die niet, Weet iemand de oplossing hiervan? Groeten Wrieh,

Geplaatst:
Hallo beste mensen, Ik heb een microfoon gekregen (:D) Het is niet de nieuwste, Maar hij Werkt wel, Althans op de geluids poort geeft die geluid, Dit is normaal omdat het tegenovergestelde Effect op de Microfoon poort gedaan word, Aleen op de microfoon poort Neemt ie niet op, Ook op Teamspeak werkt die niet, Weet iemand de oplossing hiervan? Groeten Wrieh,

Heb je de nieuwste software van je microfoon wel geïnstalleerd?

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van software voor een microfoon, drivers ofz.

Wat je moet proberen is de fabrikant en naam van de geluidskaart te achterhalen. (Kan zowel Onboard als niet geupdate worden).

Als je de driver niet kan vinden wil ik je wel helpen. :)

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van software voor een microfoon, drivers ofz.

Wat je moet proberen is de fabrikant en naam van de geluidskaart te achterhalen. (Kan zowel Onboard als niet geupdate worden).

Als je de driver niet kan vinden wil ik je wel helpen. :)

Ik heb een tijdje een micro gehad die moest je vaak installeren voor games bijvoorbeeld of MSN. Buiten dat moet je hem ook eerst installeren op je PC zelf ;0.

Geplaatst:

De meeste modellen niet meer, misschien multimedia software om je stem te vervormen. Maar in ieder geval nog nooit van gehoord.

Geplaatst:

Het is een microfoon van 30 jaar oud xD maar heb het al gevonden Configuratie scherm -> Audio en Spraak ;)

Dus hij werkt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...