-GoldWing- Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hey, ik wil graag een filmpje uploaden die ik met windows movie maker heb bewerkt. Maar als ik hem op youtube ga uploaden komt er steeds bestandstype niet ondersteund, maar ik zie wel andere filmpjes die zijn bewerkt met windows movie maker en die kunnen er wel op. Wat moet ik nog doen om het er op te krijgen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Zeer waarschijnlijk probeer je het .mswmm-bestand te uploaden. Dat is echter het projectbestand. Om een filmbestand te krijgen, moet je je project Exporteren (Ctrl-P). Dan krijg je een .wmv-bestand, die je zeker weten kan uploaden naar Youtube. Succes! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 oke, thanx voor het vertellen ik was al een tijdje op zoek naar dat bestand. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Zoals ThunderCover al zei over het .mswmm-bestand. Dat klopt. Want .mswmm-bestand bestaat uit de storylines en de muziek en de titels.. Dat is het bestand dat je in WMM moet openen en blablabla.. Als je het .mswmm-bestand via msn verstuurd krijgt die gene een leeg WMM bestandje of WWM met zijn bestandjes Dus je moet opslaan op deze computer ofsoiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.