Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ik heb de heletijd een probleem met Mapedittor. Ik zie alles de heletijd onscherp: -- Plaatje weggehaald -- Eerder had ik hier nooit last van. Maar nu wel, Ik heb ME en SA ook opnieuw geinstalleerd, maar dat werkt ook niet! Iemand een oplossing, alsjeblieft.. Bewerkt: 7 juli 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Verwijder gta_sa.set eens vanuit de GTA San Andreas User Files map. Waarschijnlijk heb je met de instellingen geknoeid. Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 De models die je nu ziet zijn zogenaamde "LOD's". Deze models zijn de lowpoly models van de map-objects, die je van veraf ziet en veranderen in 'gedetailleerde' models wanneer je binnen de draw distance komt. Waarschijnlijk heb je iets aangevinkt waardoor je alleen nog maar LOD's ziet, er alleen nog maar LOD's in de IPL zitten of is je SA gewoon verpoept. Check of alles ingame wél werkt, want dan voorzie ik verder geen problemen. Mocht je ingame óók problemen hebben, dan kun je beter de backup eroverheen gooien, en anders installeer je SA gewoon opnieuw. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb een andere versie van MED gedownload, en nu doet hij het goed. Toch bedankt all! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.