Jump to content

Flashlights


Wienish

Recommended Posts

Heyhey,

na mijn ongeluk met Kiki, heb ik haar toch weer op

Lovemeet.net gevonden, ze doet alsof ze me nog niet

kent :puh:

Ik ben nu wel even voorstander van het Nieuwe Rijden,

kunnen de knipperlichten ook aan? (PS3) Alvast bedankt :$

Mvg,

Alex

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het kan helaas niet. Ik vind dit best raar omdat alle andere auto's wel knipperlichten hebben en de auto waar Nico in rijd niet. Er is al wel een kleine verbetering: Je kan je eigen koplampen 'bedienen' en je kunt je auto helemaal uit zetten.

DSgregor:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt, dit kan nog wel eens van pas komen. Ik wist helemaal niet dat je je motor kon uitschakelen.

Dit moet je ook vooral doen als je auto's wilt opslaan wat als je dat doet heb je minder kans dat je auto wordt gestolen. Wel kunnen de polities alle auto's vorderen om iemand te achtervolgend bijvoorbeeld. Zo hebben andere mensen en ik wel eens gehad dat we achtervolgd werden door onze eigen auto's, best irritant is dat maar er is helaas niks aan te doen.

@hieronder: Ik heb ook wel meegemaakt (toen ik mijn auto's nog niet op slot dee) dat er een zwerver mee weg reed.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt, dit kan nog wel eens van pas komen. Ik wist helemaal niet dat je je motor kon uitschakelen.

Dit moet je ook vooral doen als je auto's wilt opslaan wat als je dat doet heb je minder kans dat je auto wordt gestolen. Wel kunnen de polities alle auto's vorderen om iemand te achtervolgend bijvoorbeeld. Zo hebben andere mensen en ik wel eens gehad dat we achtervolgd werden door onze eigen auto's, best irritant is dat maar er is helaas niks aan te doen.

Moet ik je toch even tegenspreken:

Je kunt de auto beter NIET afsluiten als je 'm veilig wilt stellen.

Je zult denken dat anderen de auto's gaan stelen, maar dit valt

echt reuze mee. Parkeer 'm tegen het verkeer in en laat 'm aan

staan, liefst met verlichting aan, zodat het lijkt alsof er tege-

moetkomend verkeer is, dan gaan andere auto's eerder opzij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...