Jump to content

Xbox live probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey , ik heb een xbox 360 premium gekocht met 2 spellen en er staat op zo'n blaadje : 1 month gold trial. Dus ik kan het voor 1 maand proberen d8 ik . Maar hoe moet ik dat doen , ik drukte op join xbox live en op het laatst moest je iets met je credit card invullen en ik vertrouw dat niet want het was toch gratis ? Dus heeft iemand ervaring met een nieuwe xbox 360 premium pack ??

Geplaatst:

zeker de eerste maand gratis en dan moet je het minstens een jaar doen ofzo...

altijd dat soort afzetterij :duh:

Geplaatst:

Dat is als je wilt verlengen :)

Je krijgt 1 maand gratis van xbox

Als dat afgelopen is

moet je terug 4 € betalen fzo voor 1 maand

maar die Redeem code's kun je ook in winkel halen :)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Jah maar de 1 maand xbox live hoe krijg ik doe dan ?? Het wilt niet aan gaan ????

Edit:: IK WIL HULP STRAKS GAAT MIJN LIVE WEG !!!!!! GWN TE LUI OM TE REAGEREN K WEET ZCKER DAT ELKE XBOX BEZITTER DIT WEET DUS GUN HET ME GEWOON . :tu:

>>> Door Ikkes: Meerdere Dubbelpost samengevoegd. Zie PB.<<<

Geplaatst:

Ik heb wat rond gekeken op wat forums en daar heb ik dit gelezen: Maak een gamertag aan, kies dan wat voor soort abonnement je wilt. Dit is in jou geval Silver. Als je dit heb gedaan zal hij aan het einde de mededeling geven dat je 1 maand gratis gold heb. ;)

Geplaatst:

Een gamertag is je kaart waar al je gegevens op staan en een plaatje, je kan ook Xbox Live kopen in de winkel. 3 maandjes kost 20 euro, en een jaar kost 60 euro.

Geplaatst: (bewerkt)

kijk hier ff : http://answers.yahoo.com/question/index?qi...07190658AAQmbsW

Ik heb precies hetzelfde probleem kun je me vertellen wat die antwoorden zegt ik snap het niet ?

Ik moet een msn maken met een oude geboortedatum en wat daarna ?

Edit:JAH JAH JAWEL JONGENS SCARFACE150993 (mijn gametag) IS OOK LID VAN GOLD .... nou voor 1 maand dan :7 .

>>> Door Ikkes: Meerdere opzettelijke dubbelpost samengevoegd, zie PB.<<<

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Telkens een nieuwe acount aanmaken is ook handig, krijg je telkens een maandje gold. Maar het lijk me wel dat ze daar achter komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...