Jump to content

warhawk

Recommended Posts

Geplaatst:

Super leuk spel..

alleen zijn er een paar problemen

ik heb het spel nog maar net en elke keer als ik speel (opgezet word) word ik echt keihard overhoop geschoten :7 en vliegend met een warhawk zie ik eigenlijk meer rakketten dan lucht..

heeft iemand tips om te zorgen dat ik niet meteen overhoop word geschoten en een truckje voor in de lucht om die raketten te ontwijken (ik doe maar wat met die rechter joystick :bonk: )

en ik heb heel vaak "connectie met de server gestopt" (of zoiets) en daarna "game over" is dit door een slechte internet connectie of gewoon letterlijk het einde van het spel? :?

Soms heb ik trouwens ook last van het "game over" tijdens het spelen.. dan blijft even iedereen hangen en dan stopt ie der gewoon mee :zz::ch:

Geplaatst:

Wat ik altijd doe is servers joinen met mensen van mijn eigen rang ;). Je wordt dan al veel en veel minder gedood en je dood zelf ook aanzienlijk veel mensen. Verder raad ik je aan om tijdens het schieten te springen, want dan raken de kogels je veel minder. En op raketten te ontwijken moet jij je linker knuppeltje naar boven of beneden doen en de rechter knuppel schuin naar boven of beneden doen.

Geplaatst:
waarom staat deze eigenlijk bij strategy :? het is eerder online of action/adventure

Hij hoort bij online omdat je alleen maar online kan met de game, maar een foutje moet kunnen hoor;).

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Is het op de PC zodan ja kan iemand mij de site geven waar je het kan downloaden :D

Bewerkt: door raymono
Geplaatst:
Is het op de PC zodan ja kan iemand mij de site geven waar je het kan downloaden :D

Het is op de ps3.

En voor maikle: Ik heb ook soms netwerkfout dat ligt aan je verbinding. Maar als je soms eruit word gezet kan je zien waarom hij gestopt is. Meestal puntenlimiet berijkt ofzo.

Voor mensen met warhawk voeg oostzaan ff toe ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Warhawk, het ideaale spel ..

Groot-Duimpje en Hiddos zijn tevens één van de 40 landskampioenen, Kon toernooitjes doen bij RAI, Waaruit Wij 1e kwamen, ( 3x achter elkaar xD )

Genoeg daarover, Warhawk vind ik een van de beste spellen, aangezien het standaard al online is, mensen leert kennen en tevens ook met meerdere players. ^_^

• 3 maanden later...
Geplaatst:
groot -duimpje heb ik je al op psn?

Ik heb geen PS3,

Doe het altijd bij vrienden ..

Oke,

koop er zelf een dan hep je dat gezuur ook niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...