jorry95 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 waarmee moet je sami bestanden openen?? Reageren
joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 SAMI is een afkorting voor San Andreas Mod Installer. Dat is een progje waarmee je downloads gemakkelijk in SA kunt zetten. SAMI is hier te downloaden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik gebruik SAMI ook maar ik kan het je afraden omdat SAMI het spel langzamer maakt. Als je toch wilt modden raad ik aan om de IMGTool te gebruiken. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Img-tool moet je helaas wel handmatig mods in GTA SA zetten , Met SAMI daar in tegen zet het programma automatisch mods erin. Tevens raad ik je aan om deze handleiding van SAMI door te lezen: Handleiding SAMI En als je toch voor IMG-Tool kiest is er ook nog een handleiding beschrikbaar. Handleiding IMG-Tool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.