Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi leden van GTAForum, ik heb een probleem met de missie Freefall. Het lukt me iedere keer wel om op te stijgen met de dodo, maar het lukt me niet om het vliegtuig in te gaan. Heeft iemand tips?

Groetjes Babs <3

Geplaatst:

Als eerste raad ik je aan om armor te nemen. Maar jij hebt problemen met het opstijgen?

Dit lijkt mij toch vrij simpel. Je rijdt met een snelle vaart over de baan om vervolgens op te stijgen.

Nu moet je aardig hoog de lucht in vliegen en de Shamal blijven volgen die op je radar staat aangegeven.

Het beste is om boven de Shamal te vliegen zodat het makkelijker is om meteen in de cirkel te vliegen.

Eenmaal je binnen bent moet je een paar gasten uitschakelen en tenslotte te piloot. Nu moet je enkel terug vliegen naar de landingsbaan en is de missie gehaald!

Hier kun je meer info vinden over de missie. ;)

Geplaatst:

Het zou toch echt wel moeten lukkken als je de corona invliegt. Wat je kunt doen is van te voren heel hoog gaan vliegen. Zodra je eenmaal boven het vliegtuig bent, zul je moeten dalen. Ga er niet recht voor vliegen. Zodat je makkelijk een 180° bocht kan maken na het moment dat je langs de vliegtuig bent. Weet je trouwens wel zeker dat je er ook daadwerkelijk op dezelfde hoogte zit? Op je radar zie je een lichtgele driehoekje. Als deze naar benenden wijst, houd het in dat je te hoog vliegt. Als deze naar boven wijst, houd het in dat je te laag vliegt. Alleen als het een vierkantje is, ben je er zeker van dat je op de juiste hoogte vliegt. Hier zie op WikiGTA zie je een duidelijke plaatje van deze gedeelte.

Mocht het jou uiteindelijk niet lukken, dan kun je uiteraard een savegame aanvraag aanvragen in het daarvoor bestemde subforum.

Geplaatst:
Wat je kunt doen is van te voren heel hoog gaan vliegen. Zodra je eenmaal boven het vliegtuig bent, zul je moeten dalen.

[...]

Weet je trouwens wel zeker dat je er ook daadwerkelijk op dezelfde hoogte zit? Op je radar zie je een lichtgele driehoekje. Als deze naar benenden wijst, houd het in dat je te hoog vliegt. Als deze naar boven wijst, houd het in dat je te laag vliegt. Alleen als het een vierkantje is, ben je er zeker van dat je op de juiste hoogte vliegt.

Om nog even hierop te reageren, je kunt er het beste voor zorgen dat je boven het vliegtuig bent. Hierdoor ga je een stuk sneller naar beneden als je het vliegtuig ziet.

• 1 year later...
Geplaatst:

Mij was die ook niet in een keer gelukt eerst vloog ik veel te laag en daarna te veel voor het vliegtuig echt rot maar dor jullie tips is het gelukt

Geplaatst:

dit was een topic van 1 jaar geleden :duh:

>>> Door VWO-er: Inderdaad, maar het is niet aan jou om dat te zeggen; dat heet moderator-gedrag. Zonder dat is je bericht nutteloos -> spam<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...