GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hoi allemaal vannaf vandaag heb ik CoD1 voor de pc maar ik heb een probleem want , ik heb m eraf gehaald ( van de computer ). omdat ik ook een ander spell wou testen want er mag maar 1 spell op de pc. maar ik wil m opnieuw installeren maar als ik m er nu instop dan komt t scherm tevoorschijn waarin staat : single player multy player en unninstall , maar hoe kan ik m oninstalleren terwijl hij er nog opstaat . ik heb all gekeken in de prullenbak en in DEze Computer maar daar staat ie niet in dus hoe kan ik m nu vinden. mischien heb ik de vraag een beetje moeilijk gesteld, maar avast bedankt. GRTZ FROM Me Reageren
joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kijk even bij Configuratiescherm/sofware. Anders download je het progje Regcleaner en kijk je of ie daarbij staat zodat je het dan kan verwijderen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Kijk even bij Configuratiescherm/sofware.Anders download je het progje Regcleaner en kijk je of ie daarbij staat zodat je het dan kan verwijderen. EDIT : ik heb t gevonden maar daar staat ie ook niiet bij Bewerkt: 6 juli 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Configuratiescherm: hiermee kun je de vormgeving an de pc veanderen, spellen verwijderen (bij sftware) en nog veel meer. EDIT: Ok, dan zou ik Regcleaner downloaden en daarmee CoD 1 zoeken. Regcleaner: http://www.regclean.com/download.php Bewerkt: 6 juli 2008 door joppie Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Configuratiescherm: hiermee kun je de vormgeving an de pc veanderen, spellen verwijderen (bij sftware) en nog veel meer.EDIT: Ok, dan zou ik Regcleaner downloaden en daarmee CoD 1 zoeken. Regcleaner: http://www.regclean.com/download.php kan je dat er ook weer snel vanaf houden want de pc moet schoonblijven, Reageren
joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 kan je dat er ook weer snel vanaf houden want de pc moet schoonblijven, Tuurlijk, gewoon even gebruiken om CoD1 te verwijderen en dan Regcleaner weer uninstalleren, wat waarschijnlijk wel gewoon via Configuratiescherm/Software kan. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 kan je dat er ook weer snel vanaf houden want de pc moet schoonblijven, Tuurlijk, gewoon even gebruiken om CoD1 te verwijderen en dan Regcleaner weer uninstalleren, wat waarschijnlijk wel gewoon via Configuratiescherm/Software kan. ok TOP bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.