Remcconen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hoe maak je een /rentcar command Als iemand in een auto zit die hij kan huren dan wordt hij frozen en als hij dan /rentcar doet kan hij die car gebruiken en ook locken. Maar als hij de auto vernietigt is de auto niet meer van hem. Dat renten kost hem dan een bepaalde prijs. Please help me Check morgen antwoorden wel. Nu leuke film Reageren
Juwayri Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Laat me raden 9 lives ^^ Heb ik ook gezien. Maar ik heb even gezocht op sa-mp forum en dit gevonden: =>klikkerdeklik<= En volgens mij stond er ergens ook nog hoe je een car ownership script moet maken. Als ik die vind zal ik hem hier bij zetten. Reageren
Remcconen Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Laat me raden 9 lives ^^ Heb ik ook gezien.Maar ik heb even gezocht op sa-mp forum en dit gevonden: =>klikkerdeklik<= En volgens mij stond er ergens ook nog hoe je een car ownership script moet maken. Als ik die vind zal ik hem hier bij zetten. Dit is meer car ownership dan een car renten. Toch bedankt. Reageren
Ophion Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Met een paar goede timers zou je die FS in een car rent iets kunnen omgooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.