joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hey, Ik ben van plan Battlefield: Bad company te kopen, maar zit daar ook net als in CoD4 een multiplayer in waarvoor je niet online hoeft? Alvast bedankt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Nee, zit er niet in. Alleen online. Overigens was de offline mulitplayer van CoD4 niet echt goed uitgewerkt. Aangezien je er geen bots ik kan zetten En zet dit voortaan maar bij Action & Adventure, ipv Sport & Fighting. Met dat Fighting bedoelen ze boksen e.d. Bewerkt: 6 juli 2008 door TomHagen Reageren
joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) EDIT: jah zal ik doen... Wel jammer, maar ik had de multiplayer gespeeld bij een vriend van mij, en ik vond hem echt leuk, maar ik krijg binnenkort CoD4 op de mat maar dan ga ik ondanks de multiplayer toch Battlefield kopen voor de Singleplayer. Bewerkt: 6 juli 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.