jah dag hoor Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 San Fierro Rifa's waar is deze gang te vinden? en er zou ook een gang in het spel zitten met de kleur rood? Ik speel het spel al een tijd maar heb deze gangs nog nooit gezein.Dus weet iemand waar deze gangs te vinden zijn? alvast bedankt! Reageren
sautor Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Zijn er niet..Ik ben alleen de Balles (paars) en Vagos (geel) tegen gekomen. En heb alle missies al gedaan Reageren
jah dag hoor Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 welke gangs zijn er allemaal dan en waar bevinden die zich?ballas heb ik al gezien die gele en blauwe ook al en die chinezen ook.Zijn er nog meer? Reageren
Darts Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Toen ik een cheat invoerde kwamen er een stel mexicaanse agsten met oranje hooddoekjes in Las venturas echt raar, en ook zo'n soort van neonazi gang. Daarnaast kwamen plots de Ballas en Vagos terug uit de dood. Reageren
Tmzom Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Er zijn volgens mij ook geen Rifa's Ben ze teminste nooit tegegekomen Reageren
Mathiz Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) de rifa's zijn die gangsters met nlauwe bandjes om hun hoofd lopen vaak rond je garage en san fiero Bewerkt: 7 maart 2005 door Mathiz Reageren
Darts Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ja , maar ze zijn zo mieterig als de pest, ik gebruik ze vaak als drempel om te zien of de auto die ik net getuned heb stabiel is met hydralics en over schansen. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 begrijp niet dat daar ook een gang is, je kunt niet eens hun terratoria overnemen, zo lijkt het net alsof ze daar voor de sier staan, ook een beetje zonde eigenlijk <_< Reageren
jah dag hoor Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 zijn er ook gangs in las venturas?Ik heb namelijk ook nog nooit een gang zien rondlopen in las venturas Reageren
skater Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 zijn er ook gangs in las venturas?Ik heb namelijk ook nog nooit een gang zien rondlopen in las venturas nee die zijn er niet ik hoop dat je hier wat mee kunt Reageren
Mathiz Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 eigenlijk hoort daar de mafia gang rond te lopen zou wel vet zijn B) :ph34r: B) Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Toen ik een cheat invoerde kwamen er een stel mexicaanse agsten met oranje hooddoekjes in Las venturas echt raar, en ook zo'n soort van neonazi gang. Daarnaast kwamen plots de Ballas en Vagos terug uit de dood. Hij zij toch dat hij een 'cheat' invoerde. Waarschijnlijk van al de gangs door elkaar. Dan heb je overal gangs lopen Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 dit zijn de SAn fierro Rifa's je komt ze alleen tegen in San Fierro (hoe zou dat nou komen :rolleyes: ) Reageren
Darts Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik haalde even mijn Memory card eruit en gebruikte voor de gein: gangwar cheat(gangs nemen de starten over) en toen zag ik allerlei nieuwe gangs. Reageren
jah dag hoor Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 maar wie kan mij vertellen welke gangs je allemaal hebt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.