Timske Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kan iemand me uitleggen hoe ik me eigen cutenews maak Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Je gaat eerst naar http://cutephp.com/ Als je daar bent dan download je cutenews 1.4.6.ZIP. Eens deze gedownload is open je het ZIP-file en zet je het cutenews bestand bij je bureaublad, mijn documenten of in elk geval ergens waar je het makkelijk vind. Upload deze dan op de server van je website. Eens deze klaar is zorg je dat je CHMOD overal op 777 staat onder het mapje cutenews/data (alle items die dus onder de map data behoren). Ga dan naar http://jouwwebsite.nl/cutenews/ en dan volg je de stappen wat er gevraagd word. Eens je hiermee klaar bent kun je inloggen en nieuws posten en accounts maken voor eventueel andere reporters. Het enigste wat je dan nog moet doen is een hyperlink op je website in je navigator van de website zetten. Deze zal zijn: http://jouwwebsite.nl/cutenews/show_news.php. Tevens raad ik ook aan het bestandje cutenews/inc/install.mdu te verwijderen nadat je klaar bent met de installatie en je nieuwsysteem start klaar staat. Veel suces Bewerkt: 6 juli 2008 door TheGuardian Reageren
Timske Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Upload deze dan op de server van je website Moet ik alles uploaden of een bepaald bestandje? Reageren
Timske Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Kan iemand het mechien voor mij maken? Reageren
peter99 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Negative, wij hebben geen passwords van jou domeinen, dit moeten we doen in een FTP Client, ik wil wachtwoorden nog niet eens weten Reageren
QuaZ Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ben er wel zeker van dat je 1.4.6 hebt, en later altijd updates volgen! Dit omdat er in oudere versies vaak 'exploits' worden gevonden waardoor je cutenews is te hacken Reageren
Follow Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kan altijd dingen beter zelf doen wegens update's en om het te leren, voor uploaden en andere hulpprogramma's moet je even in de Master Tutorial List kijken. (Klik Hier) Volg de tutorials goed en het lukt je wel, voor nog eventuele problemen kan je het hier nog vragen. Reageren
Timske Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Je kan altijd dingen beter zelf doen wegens update's en om het te leren, voor uploaden en andere hulpprogramma's moet je even in de Master Tutorial List kijken. (Klik Hier) Volg de tutorials goed en het lukt je wel, voor nog eventuele problemen kan je het hier nog vragen. Ik kan geen cutenews vinden hoor Reageren
Venzio Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik weet wel hoe het moet, dankzij andere ook Ik help je wel op msn. >>> Door Thundercover: Doe dit voortaan via PB of leg het gewoon hier uit, hier hebben anderen niks aan.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.