Sofar Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 gwn het zelfde als bij het topic hieronder Onderwerp: Bekende personen Soort design: Signature Size design: 500x150 tot 400x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Ik lever de mijne in nadat de ander heeft ingeleverd
Arthis Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Wat heb ik te verliezen? Niks toch? Ik doe graag mee Edit: Ik lever deze in: Bewerkt: 7 juli 2008 door Arthis
Sofar Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Sofar VS Arthis Sofars' deelname: Arthis' deelname: Moge de Beste Winnen Bewerkt: 8 juli 2008 door Sofar
Sofar Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 laatste stemdag moge de beste winnen
.Phobia Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik stem op sofar, omwille van de mooiere effecten, de mooie C4D's en de goeie inblending, die van Arthis is te veel ingeblend naar mijn gedacht vote: SOFAR
Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Laaste stemdag he, dan ben ik net op tijd Sofar: Mooi gedaan, Niet echt iets byzonders 7.0 Arthis: Goed gedaan, Mooi dat blauwe. Niet echt iets byzonders voor de rest. 7.5 Mijn stem gaat naar arthis Sofer sorry hoor >>> Door .Levi.: Deze stem telt helaas niet mee aangezien dit lid eigenlijk geen toegang meer heeft tot dit forum.<<< Bewerkt: 9 juli 2008 door .Levi. Stem telt niet
Sofar Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 heb k dan gwnnen ? met 1 puntje versgil of inent?
Jesperkaj Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 heb k dan gwnnen ? met 1 puntje versgil of inent? Om je overwinning te erkennen moet je een pb'tje naar .Levi. (nu het handigste) of naar Dizzee. Die erkennen je overwinning.
Sofar Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 heb k dan gwnnen ? met 1 puntje versgil of inent? Om je overwinning te erkennen moet je een pb'tje naar .Levi. (nu het handigste) of naar Dizzee. Die erkennen je overwinning. ok bedankt voor de tip;)
KJF Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 heb k dan gwnnen ? met 1 puntje versgil of inent? Om je overwinning te erkennen moet je een pb'tje naar .Levi. (nu het handigste) of naar Dizzee. Die erkennen je overwinning. ok bedankt voor de tip;) ik zou niet naar dizzee sturen, die is op vakantie ^^
Arthis Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Laaste stemdag he, dan ben ik net op tijdSofar: Mooi gedaan, Niet echt iets byzonders 7.0 Arthis: Goed gedaan, Mooi dat blauwe. Niet echt iets byzonders voor de rest. 7.5 Mijn stem gaat naar arthis Sofer sorry hoor >>> Door .Levi.: Deze stem telt helaas niet mee aangezien dit lid eigenlijk geen toegang meer heeft tot dit forum.<<< Ik ben het hier niet mee eens: zie jij ergens in de Battle & contest regels staan dat de stem van een later gebanned persoon niet meer mee telt? NOu ik niet. ik vind dat deze stem gewoon behoort te tellen en dat de battle verlengd moet worden.
Sofar Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Laaste stemdag he, dan ben ik net op tijdSofar: Mooi gedaan, Niet echt iets byzonders 7.0 Arthis: Goed gedaan, Mooi dat blauwe. Niet echt iets byzonders voor de rest. 7.5 Mijn stem gaat naar arthis Sofer sorry hoor >>> Door .Levi.: Deze stem telt helaas niet mee aangezien dit lid eigenlijk geen toegang meer heeft tot dit forum.<<< Ik ben het hier niet mee eens: zie jij ergens in de Battle & contest regels staan dat de stem van een later gebanned persoon niet meer mee telt? NOu ik niet. ik vind dat deze stem gewoon behoort te tellen en dat de battle verlengd moet worden. dat zegt .levi. tog dus het is zo
.Levi. Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Reactie op Arthis: Ik snap dat het erg lullig is aangezien de stem naar jou ging, maar deze persoon had in kwestie sowieso niet kunnen stemmen aangezien deze al niet meer welkom was op het forum. Je kreeg dus een stem die je eigenlijk niet had kunnen krijgen vandaar dat hij niet meeteld. Als een lid toegang heeft op het forum en op jou stemt en pas daarna gebanned wordt dan telt je stem natuurlijk gewoon mee maar dat is nu niet het geval. Reactie ontvang ik graag via Pb. Winnaar Sofar +1 punt. Verliezer Arthis, gelukkig nog geen minpunt voor jou. Closed en updated.
Recommended Posts