SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 hey, ik heb een vraagje: weet iemand waar ik kan zien hoe groot mijn grafische videokaart is? Moet ik daarvoor in mijn handleiding kijken of ergens in mijn pc beginnen rondneuzen. Graag enige uitleg! Reageren
peter99 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Als het goed is heb je een doos / handleiding() waar opstaat hoe groot ie is. anders zoek naar 'dxdiag' in je computer. Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Even een aanvoeging op Peter99: Als je Windows XP hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' (zonder aanhalingstekens!) > Ga dan naar tabblad beeldscherm. Als je Windows vista hebt: .. Ik heb geen idee.. Je kan wél het programma EVEREST Home Edition downloaden. Daar zie je een boel systeem gegevens en ook informatie over jou videokaart. Everest kan je hier gratis downloaden: http://www.starfix.nl/programmas/4/Everest_Home_Edition.htm Bewerkt: 7 juli 2008 door Gangsta Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Even een aanvoeging op Peter99:Als je Windows XP hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' (zonder aanhalingstekens!) > Ga dan naar tabblad beeldscherm. Als je Windows vista hebt: .. Ik heb geen idee.. Je kan wél het programma EVEREST Home Edition downloaden. Daar zie je een boel systeem gegevens en ook informatie over jou videokaart. Everest kan je hier gratis downloaden: http://www.starfix.nl/programmas/4/Everest_Home_Edition.htm Ik heb Windows XP. En bedankt gangsta & peter99 Ik heb het nu gevonden Reageren
Backsmash Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ook voor de vista gebruikers: De dxdiag command werkt ook gewoon hierbij. Je heb normaal gezien geen uitvoer pictogram, maar je moet dxdiag intypen in het "zoek balkje" in je startmenu. Reageren
FerryN Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Je kan ook gewoon op je bureaublad, rechtermuisknop, eigenschappen, instellingen, geadvanceerd, adapter, en dan staat het er ook. Later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.