Rullez Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik heb al een tijdje een 5.1 setje staan voor op me PC, maar het komt er maar niet van dus wil ik hem aansluiten op mijn TV. Nou heb ik gehoord dat je dit met een Logitech 5.1 Game Console Audio Adapter kan. Nou is mijn vraag waar kan je zoiets kopen? Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Internet! Ja inderdaad. Van die zeldzame goedkope dingetjes koop ik altijd op internet omdat je ze vaak nergens vind. Ik zag alleen wel toen ik het even opzocht dat het van dat "neppe" surround is. Met andere woorden, je hebt daarmee uit vijf boxen stereo geluid. Reageren
Rullez Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Internet!Ja inderdaad. Van die zeldzame goedkope dingetjes koop ik altijd op internet omdat je ze vaak nergens vind. Ik zag alleen wel toen ik het even opzocht dat het van dat "neppe" surround is. Met andere woorden, je hebt daarmee uit vijf boxen stereo geluid. Op internet kan ik ook niks vinden. Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Internet!Ja inderdaad. Van die zeldzame goedkope dingetjes koop ik altijd op internet omdat je ze vaak nergens vind. Ik zag alleen wel toen ik het even opzocht dat het van dat "neppe" surround is. Met andere woorden, je hebt daarmee uit vijf boxen stereo geluid. Op internet kan ik ook niks vinden. Knap van je. Ik kwam gelijk op de eerste de beste verkoopsite. Ik zal wel even wat linkjes voor je opsommen. Hier een linkje naar een vergelijkingsite. Daar kom je er denk ik vast wel uit! http://www.pricebat.ca/Logitech-5-1-Game-C...ter.p_10061262/ Bewerkt: 28 juli 2008 door IV trailer Reageren
Thabit Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Dat ze bestaan is zeker. Een kameraad van mij heeft ook een. Reageren
Dx11 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Een stuk makkelijker is gewoon alleen de groene aansluiten, op de front uiteraard, en de andere kabels eruit laten, als het goed is komt er nu ook uit alle boxen stereo geluid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.