Jump to content

Logitech 5.1 Game Console Audio Adapter

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een tijdje een 5.1 setje staan voor op me PC, maar het komt er maar niet van dus wil ik hem aansluiten op mijn TV. Nou heb ik gehoord dat je dit met een Logitech 5.1 Game Console Audio Adapter kan. Nou is mijn vraag waar kan je zoiets kopen?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Internet!

Ja inderdaad. Van die zeldzame goedkope dingetjes koop ik altijd op internet omdat je ze vaak nergens vind. Ik zag alleen wel toen ik het even opzocht dat het van dat "neppe" surround is. Met andere woorden, je hebt daarmee uit vijf boxen stereo geluid.

Geplaatst:
Internet!

Ja inderdaad. Van die zeldzame goedkope dingetjes koop ik altijd op internet omdat je ze vaak nergens vind. Ik zag alleen wel toen ik het even opzocht dat het van dat "neppe" surround is. Met andere woorden, je hebt daarmee uit vijf boxen stereo geluid.

Op internet kan ik ook niks vinden. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Internet!

Op internet kan ik ook niks vinden. ;)

Knap van je. :? Ik kwam gelijk op de eerste de beste verkoopsite. Ik zal wel even wat linkjes voor je opsommen.

Hier een linkje naar een vergelijkingsite. Daar kom je er denk ik vast wel uit!

http://www.pricebat.ca/Logitech-5-1-Game-C...ter.p_10061262/

Bewerkt: door IV trailer
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Een stuk makkelijker is gewoon alleen de groene aansluiten, op de front uiteraard, en de andere kabels eruit laten, als het goed is komt er nu ook uit alle boxen stereo geluid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...