Jump to content

Out of Comission(dat je jimmy p moet killen)

Recommended Posts

Geplaatst:

ik krijg deze missie niet gehaald omdat hang ik aan die heli druk ik als een gek op a steeds en dan valt ie er nog van af!

hebben jullie misschien tips?

alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Zo hard mogelijk duwen op de knop die ingesteld is om te lopen (bij mij is het op de PS3 X).

WikiGTA:Klik.

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:
Zo hard mogelijk duwen op de knop die ingesteld is om te lopen (bij mij is het op de PS3 X).

zo snel mogelijk???

Geplaatst:

zo snel mogelijk???

Ja, vlug achter elkaar, dan zou het moeten lukken.

Geplaatst:

zo snel mogelijk???

Ja, vlug achter elkaar, dan zou het moeten lukken.

werkt bij mij niet ik doe echt als een gek op de knop rammen en er gebeurt bijna niets!

Geplaatst:

Weet je zeker dat je besturing op Classic of op Standard staat?

Ik zou Classic kiezen, omdat het dezelfde controls zijn van de andere GTA-games.

Geplaatst:
Weet je zeker dat je besturing op Classic of op Standard staat?

Ik zou Classic kiezen, omdat het dezelfde controls zijn van de andere GTA-games.

ik heb niets veranderd in de setings kan het daar aan liggen dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk eens bij je controls, welke stijl is het? Ik raad de Classic-stijl aan, is het Standard, zou ik het veranderen naar Classic.

Kijk goed voor je uit en rij over de de schans heen, er volgt een kleine cut scene waarin Niko zich vastgrijpt aan de voet van de gevechtshelikopter. Tap de Cross-toets (PS3) of de A-toets (Xbox 360) om je op te trekken.
Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Bij mij lukt het niet eens om aan die heli te kunnen hangen. Weet iemand hoe dit moet?

Ik spring over de schans en val in het water, terwijl je toch met een vaart moet aankomen. :?

Geplaatst:

Nu, als je de schans ziet, gas geven en gewoon op de schans rijden, dan doet het spel het automatisch.

Geplaatst:
Nu, als je de schans ziet, gas geven en gewoon op de schans rijden, dan doet het spel het automatisch.

Ook al vliegt de heli nog achter je? Maar dan heb ik waarschijnlijk niet genoeg vaart gehad..

Moet ik weer alles overnieuw doen. :ch:

Geplaatst:
Kijk eens bij je controls, welke stijl is het? Ik raad de Classic-stijl aan, is het Standard, zou ik het veranderen naar Classic.
Kijk goed voor je uit en rij over de de schans heen, er volgt een kleine cut scene waarin Niko zich vastgrijpt aan de voet van de gevechtshelikopter. Tap de Cross-toets (PS3) of de A-toets (Xbox 360) om je op te trekken.

ja ik doe dat er gebeurt net zo veel(wijnig)

Geplaatst:

ja ik doe dat er gebeurt net zo veel(wijnig)

Save je game eens, en probeer daarna opnieuw..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...