AriAron Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Hee, ik heb alle hoofdmissies, behalve the exchange, al gehaald. Tevens heb ik alle missies van El Burro en King Courtney en de eerste 2 van D-Ice gehaald en ik heb 100 passagiers opgehaald en afgezet met de taxi. Ik weet niet of dit belangrijk is maar ik vertel het maar even, mss hebben jullie er wat aan. Nou kwam ik dus terug op Portland om Vigilante te doen en ik ging dood daar bij. Ik kom dus weer bij het ziekenhuis van Portland en ik zie dat het telefoontje van de missies van El Burro er weer staan. Dus ik ga daar naar toe en dan blijkt dat ik ze nog niet heb gedaan (terwijl ik héél zeker weet dat ik dat wel heb gedaan), dus ik dacht oké foutje van mij of van de gta, maakt niet uit, ik ga ze weer doen. Ik heb ze dus weer gedaan, maar ze worden dus veel moeilijker omdat je de Leones tegen je hebt. Uiteindelijk toch gelukt. Verder gegaan met Vigilante ook gelukt. Niks aan de hand, moet ik voor de 3e missie van D-Ice (Rigged To Blow) terug naar Portland. Ik kom dus weer in Portland, missie mislukte dus daar dus ik kom weer bij het ziekenhuis van Portland. Je raad het al: wéér het telefoontje van El Burro, dus ik ze maar weer doen. Ik ging Turismo doen en die heb ik gehaald, dus ik ga verder met I Scream, You Scream. Wil ik hem activeren en dan moet ik wéér Turismo doen. Ik heb er nu geen zin meer in en ben gestopt. Ik ga niet 4 keer de zelfde missie doen, kom op zeg. Kan iemand verklaren waarom ik 2 keer de missies van El Burro moet doen en als ik aan de 3e keer begin dat ik dan 2 keer Turismo moet doen? Alvast Bedankt, Aron. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Hee,ik heb alle hoofdmissies, behalve the exchange, al gehaald. Tevens heb ik alle missies van El Burro en King Courtney en de eerste 2 van D-Ice gehaald en ik heb 100 passagiers opgehaald en afgezet met de taxi. Ik weet niet of dit belangrijk is maar ik vertel het maar even, mss hebben jullie er wat aan. Nou kwam ik dus terug op Portland om Vigilante te doen en ik ging dood daar bij. Ik kom dus weer bij het ziekenhuis van Portland en ik zie dat het telefoontje van de missies van El Burro er weer staan. Dus ik ga daar naar toe en dan blijkt dat ik ze nog niet heb gedaan (terwijl ik héél zeker weet dat ik dat wel heb gedaan), dus ik dacht oké foutje van mij of van de gta, maakt niet uit, ik ga ze weer doen. Ik heb ze dus weer gedaan, maar ze worden dus veel moeilijker omdat je de Leones tegen je hebt. Uiteindelijk toch gelukt. Verder gegaan met Vigilante ook gelukt. Niks aan de hand, moet ik voor de 3e missie van D-Ice (Rigged To Blow) terug naar Portland. Ik kom dus weer in Portland, missie mislukte dus daar dus ik kom weer bij het ziekenhuis van Portland. Je raad het al: wéér het telefoontje van El Burro, dus ik ze maar weer doen. Ik ging Turismo doen en die heb ik gehaald, dus ik ga verder met I Scream, You Scream. Wil ik hem activeren en dan moet ik wéér Turismo doen. Ik heb er nu geen zin meer in en ben gestopt. Ik ga niet 4 keer de zelfde missie doen, kom op zeg. Kan iemand verklaren waarom ik 2 keer de missies van El Burro moet doen en als ik aan de 3e keer begin dat ik dan 2 keer Turismo moet doen? Alvast Bedankt, Aron. volgens mij (heb ik ergens gelezen) is dit een bug in het spel maar ik weet het niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Het is geen bug in het spel, alleen een extra bezigheid. Je kunt hem na één keer gedaan te hebben gewoon vaker doen om je tijd te verbeteren (zie het als een soort challenge uit andere GTA's). De andere missies van El Burro zullen niet herhaald worden, alleen Turismo. Verder geen bug of iets anders in die richting Edit: Twee topics naar onderen dezelfde vraag: klik Bewerkt: 7 juli 2008 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.