Robienske Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Geplaatst: 13 mei 2004 Ik heb veel storingen in mijn spel. Bijvoorbeeld ik ben herbegonnen zonder cheats en in de missie dat ik de koks moet killen, terwijl ik met Lance naar annu-mation rij, blokkeert mijn spel. Het zit vast. Ook terwijl ik rij, worden de straten en sommige gebouwen heel vaag. Ik heb een legale versie. Zou het door skins kunnen zijn ? (ik heb er 9) :unsure: Reageren
Joriz Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Geplaatst: 18 mei 2004 Heb je mods? Wat heb je voor PC Graag wat meer inf anders kunnen we je niet helpen! Reageren
Arjen Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Geplaatst: 18 mei 2004 In iedergeval kan het niet aan de skins liggen. Dat zijn gewoon tekeningen. Reageren
djvinnie Geplaatst: 19 mei 2004 Rapport Geplaatst: 19 mei 2004 Ik heb daar ook last van gehad, ik moest toen iets downloaden en daarna had ik er geen last meer van. Volgens mij heeft Rockstar daar een upload voor gemaakt. Moet je maar effe zoeken! Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Geplaatst: 20 mei 2004 meestal is dat wel bij mods ja dat had ik ook met de vice city nl mod Reageren
Robienske Geplaatst: 20 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2004 Ik heb alleen de xbox weel mod en de nederlandse taal mod. Ik heb adsl en een windows xp professional. Ik denk dat ik die graphics fixer ofzo moet downloaden. :huh: Reageren
Arjen Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Geplaatst: 20 mei 2004 Ik denk dat je Vice City even opnieuw moet installeren. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Geplaatst: 20 mei 2004 Ik denk dat je Vice City even opnieuw moet installeren. Dat lijkt me sterk. Het lijkt me slimmer om de patch te downloaden van GTAgames.nl http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=41 Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 mei 2004 Rapport Geplaatst: 21 mei 2004 ik denk dat het aan die nl mod ligt want de enige mod die ik gedownlod heb is die nl mod en vaak loopt na een kwartiertje spelen alles vast en daarom gebruik die nl mod niet meer want je zult merken als je het gewoon weer in een andere taal zet dat ie weer normaal loopt Reageren
Robienske Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Het lukt me nog steeds niet en ik heb alles gedaan wat jullie zeiden. :blink: Reageren
Joriz Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Download de service pack voor Windows XP. Kijk of je videokaart de nieuwste drivers heeft. Reageren
Robienske Geplaatst: 4 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2004 Ben ook geen zo'n grote nob. Hoe kan je kijken of je videokaart de nieuwste drive heeft??? Reageren
Melchior Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Geplaatst: 19 juni 2004 Hallo, Misschien is dit ook wel mijn probleem want ik krijg VC niet opgestart. Hij gaat heel lang laden (dat CD'tje), en dan stopt ie. Heb VC al 4 keer geinstalleerd en weggehaald Het rare is dat hij wel eens opstartte voordat ik naar een service pack ging kijken Volgens de NL Windows website hoeft er geen service pack 1 gedownload te worden. Wat o wat is het, ligt het aan de driver van mijn videokaart? Het is een ASUS 9579 TD (128 DDR) kaart. Reageren
Arjen Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 Volgens de NL Windows website hoeft er geen service pack 1 gedownload te worden. Daar moet je niet naar luisteren. Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 ik heb het zelfde probleem als hem <_< ik word er echt moe van. ik heb wel bijna allem modsgedowload ik denk dat ik hem maar opnieuw installeer! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.