Jump to content

Storingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb veel storingen in mijn spel. Bijvoorbeeld ik ben herbegonnen zonder cheats en in de missie dat ik de koks moet killen, terwijl ik met Lance naar annu-mation rij, blokkeert mijn spel. Het zit vast. Ook terwijl ik rij, worden de straten en sommige gebouwen heel vaag. Ik heb een legale versie. Zou het door skins kunnen zijn ? (ik heb er 9) :unsure:

Geplaatst:

Ik heb daar ook last van gehad, ik moest toen iets downloaden en daarna had ik er geen last meer van. Volgens mij heeft Rockstar daar een upload voor gemaakt. Moet je maar effe zoeken!

Geplaatst:

Ik heb alleen de xbox weel mod en de nederlandse taal mod. Ik heb adsl en een windows xp professional. Ik denk dat ik die graphics fixer ofzo moet downloaden. :huh:

Geplaatst:

ik denk dat het aan die nl mod ligt want de enige mod die ik gedownlod heb is die nl mod en vaak loopt na een kwartiertje spelen alles vast en daarom gebruik die nl mod niet meer want je zult merken als je het gewoon weer in een andere taal zet dat ie weer normaal loopt

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ben ook geen zo'n grote nob. Hoe kan je kijken of je videokaart de nieuwste drive heeft???

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Misschien is dit ook wel mijn probleem want ik krijg VC niet opgestart.

Hij gaat heel lang laden (dat CD'tje), en dan stopt ie.

Heb VC al 4 keer geinstalleerd en weggehaald

Het rare is dat hij wel eens opstartte voordat ik naar een service pack ging kijken

Volgens de NL Windows website hoeft er geen service pack 1 gedownload te worden.

Wat o wat is het, ligt het aan de driver van mijn videokaart?

Het is een ASUS 9579 TD (128 DDR) kaart.

Geplaatst:

ik heb het zelfde probleem als hem <_<

ik word er echt moe van. ik heb wel bijna allem modsgedowload ik denk dat ik hem maar opnieuw installeer! :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...