Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Ik kreeg een bestandje via msn en ik accepteerde het gelijk [ ik niet maar mijn computer!] En ik wil het scannen maar dat bestandje sluit norton weer af, ik wilde kijken bij Spyware Problemen van TubS maar dan sluit hij het ook af.. Kan iemand me helpen astjeblieft :crying: :crying: :crying: Btw het heet: LOL That Ur Pic! Bewerkt: 7 maart 2005 door Timos Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Der was een nieuw virus over msn maar weet niet of dit hem is. Gebruik anders even google. Of start norton vanaf de cd Reageren
sautor Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Bestandsnaam klinkt gevaarlijk. Kijk ff op virusalert(.nl) daar kan je meestal wel verder geholpen worden qua verwijderen etc... Want t klinkt niet goed als norton is afgesloten! Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Wat voor file was het het. Wat gebeurde er nadat je het geopend had. Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Als ik het open dan krijg ik helemaal niets Ik heb het al verwijdert maar het blijft maar doorgaan.. Als ik naar die site wil van VirusAllert sluit hij hem ook af. Ik ben verdoemd :crying: Als ik ook maar naar een site wil waar iets over virrussen opstaat sluit hij hem automatisch af :crying: Reageren
TubS Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 toevallig, krijg er net mee te maken MENSEN LET OP SLA GEEN BESTANDEN OP VAN 17KB ze zijn allemaal dezelfde grote en hebben namen zoals toplles girls of fat elvis lol Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Maar bij mij sloeg hij hem automatisch op :crying: Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ben blij dat ik nooit m'n mail lees... :blink: Maar mischien helpt systeem-herstel ( naar gister ofzo ) ? Of formatt als 't echt niet anders kan.. Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Het gaat hier niet om Mail! En hoe zet ik mijn systeem naar gister om? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Het gaat hier niet om Mail!En hoe zet ik mijn systeem naar gister om? Met systeemherstel, kun je vinden onder Bureau accesoires en dan systeemwerkset Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Dit zegt hij over het Systeem herstel: http://img218.exs.cx/img218/7456/naamloos2oc.jpg :crying: Hij sluit het ook al af als ik doe IMG! :crying: Helpt het mischien als ik Schijfdefragmentatie doe? Bewerkt: 7 maart 2005 door Timos Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) ik heb de naam van het document nodig en de exstensie. Zet systeem herstel weer aan. Bewerkt: 7 maart 2005 door ewoud Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Er zijn verschillende namen voor.. Ik kreeg er net weer 2 [Gelukig nu niet automatisch geacepteert] Mona Lisa Want Here Smile Back.exe [17Kb] fat Elvis [17Kb] Hoe zet ik het aan dan? :blink: Bewerkt: 7 maart 2005 door Timos Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Als je hem aan wil zetten druk op deze computer met rechter muisknop. Kies eigenschappen en ga naar tab systeem herstel en zet hem weer aan. Bewerkt: 7 maart 2005 door ewoud Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Idd, sorry voor de boost maar het aanzetten lukt niet.. Ik heb Windows Xp voor als je het nodig hebt.. Ik denk dat mijn hele computer leeg moet.. Iemand anders betere oplossing? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.