mad-dogg2 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Het bestand is zeer schadelijk voor je pc! Het bestand is ge-runt op een .PIF file, Als je het opent, Dan word het bestand doorgezonden naar iedereen in je lijst En het neemt zich aan in allerlei rare namen Accepteerd dus niks dat het bestand .PIF is!!! Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Bedankt dat je me ff helpt herinneren dat het zeer schadelijk is :crying: Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Het bestand is zeer schadelijk voor je pc!Het bestand is ge-runt op een .PIF file, Als je het opent, Dan word het bestand doorgezonden naar iedereen in je lijst En het neemt zich aan in allerlei rare namen Accepteerd dus niks dat het bestand .PIF is!!! Dat was nog niet bekend hoor :rolleyes: :wacko: :lol: Bewerkt: 7 maart 2005 door ewoud Reageren
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 De computer van mijn buren is té beveiligd Het lukt niet.. Het is mij gelukt om het bestandje te downloaden van dat bropia.exe Maar zoals als het virus doet, ik open het en hij sluit het echt mega idioot :crying: Ik denk dat er niets anders op zit om mijn comp opnieuw te instaleren, ik wacht nog even tot mijn oom komt in de loop van deze week.. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ga es naar: CTRL + ALT + DELETE! Doe dan Processen en zoek naar het bestandje! ik weet niet meer exact hoe het heet, kopieer anders ff die processen lijst naar hier, als ik hem zie staan dan weet ik het misschien wel weer! Maar het rare is, je kunt wel posten, maar niet op internet Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 ctr alt delete sluit hij ook Had hem al via msn gevraagd of ie dat wou doen Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 oh jammer, heb het zelf ook een keer gehad! <_< BTW wat is je MSN adrezz?? PB'tje misschien? Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Ben der denet achtergekomen dat het een nieuwe variant is. Dit is de nieuwste http://securityresponse.symantec.com/avcen... Verwijder Tool: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Bewerkt: 7 maart 2005 door ewoud Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Mensen msn doet het nu ook al niet meer. Msn is helemaal platgegooid door msn zelf. Als ik wil aanmelden krijg ik het volgende bericht: Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, omdat de service tijdelijk onbeschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 0X81000314. Klik op de knop hulp om de status van de service te controleren. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ik zit nu gewoon op MSN! Had ook problemen eerst, maar nu is het weer goed Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Mensen msn doet het nu ook al niet meer. Msn is helemaal platgegooid door msn zelf. Als ik wil aanmelden krijg ik het volgende bericht: Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, omdat de service tijdelijk onbeschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 0X81000314. Klik op de knop hulp om de status van de service te controleren. Had even problemen met msn maar nu niet meer. Reageren
Trax Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Die namen posten, daar heb je niet veel aan, het bestand veranderd automatisch van naam. M'n zusje had het bestand eerst bij haar Ontvangen Bestanden, die heeft ze na de pc herstarten gewoon gedelete. Nu zit er bij Windows/Prefetch nog een bestand (.PIF) met dezelfde naam. Kan ik die ook gewoon deleten? Reageren
TubS Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 het beste wat je met die troep kunt doen is om systeem herstel uit te zetten, dan opstarten in veilige modus en dan virus scan doen, Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Die namen posten, daar heb je niet veel aan, het bestand veranderd automatisch van naam.M'n zusje had het bestand eerst bij haar Ontvangen Bestanden, die heeft ze na de pc herstarten gewoon gedelete. Nu zit er bij Windows/Prefetch nog een bestand (.PIF) met dezelfde naam. Kan ik die ook gewoon deleten? Kijk even op de sit van norton waar die zich netselt.maar ik weet haast wel zkr dat je die kan verwijderen. ewoud Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
Timos Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik denk echt dat alles van mijn computer af moet.. Niets werkt meer.. Links sluit dat virus af en ik heb het bestandje bropia.exe nu wel op me comp maar dat sluit hij ook af.. Ik ben verdoemd.. :crying: Se7en? Jou zusje had het ook? Hoe heeft ze het eraf gekregen dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.