Jump to content

Iets vaags :S

Recommended Posts

Geplaatst:

Het bestand is zeer schadelijk voor je pc!

Het bestand is ge-runt op een .PIF file,

Als je het opent, Dan word het bestand doorgezonden naar iedereen in je lijst

En het neemt zich aan in allerlei rare namen

Accepteerd dus niks dat het bestand .PIF is!!!

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Timos

22

• Ewoud

21

• -Niels-

6

• Scott16

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Het bestand is zeer schadelijk voor je pc!

Het bestand is ge-runt op een .PIF file,

Als je het opent, Dan word het bestand doorgezonden naar iedereen in je lijst

En het neemt zich aan in allerlei rare namen

Accepteerd dus niks dat het bestand .PIF is!!!

Dat was nog niet bekend hoor :rolleyes: :wacko: :lol:

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

De computer van mijn buren is té beveiligd

Het lukt niet.. Het is mij gelukt om het bestandje te downloaden van dat bropia.exe

Maar zoals als het virus doet, ik open het en hij sluit het echt mega idioot :crying:

Ik denk dat er niets anders op zit om mijn comp opnieuw te instaleren, ik wacht nog even tot mijn oom komt in de loop van deze week..

Geplaatst:

Ga es naar:

CTRL + ALT + DELETE!

Doe dan Processen en zoek naar het bestandje! ik weet niet meer exact hoe het heet, kopieer anders ff die processen lijst naar hier, als ik hem zie staan dan weet ik het misschien wel weer!

Maar het rare is, je kunt wel posten, maar niet op internet ;)

Geplaatst:

Mensen msn doet het nu ook al niet meer. Msn is helemaal platgegooid door msn zelf. Als ik wil aanmelden krijg ik het volgende bericht: Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, omdat de service tijdelijk onbeschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 0X81000314. Klik op de knop hulp om de status van de service te controleren.

Geplaatst:
Mensen msn doet het nu ook al niet meer. Msn is helemaal platgegooid door msn zelf. Als ik wil aanmelden krijg ik het volgende bericht: Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, omdat de service tijdelijk onbeschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 0X81000314. Klik op de knop hulp om de status van de service te controleren.

Had even problemen met msn maar nu niet meer.

Geplaatst:

Die namen posten, daar heb je niet veel aan, het bestand veranderd automatisch van naam.

M'n zusje had het bestand eerst bij haar Ontvangen Bestanden, die heeft ze na de pc herstarten gewoon gedelete.

Nu zit er bij Windows/Prefetch nog een bestand (.PIF) met dezelfde naam.

Kan ik die ook gewoon deleten?

Geplaatst:

het beste wat je met die troep kunt doen is om systeem herstel uit te zetten,

dan opstarten in veilige modus

en dan virus scan doen,

Geplaatst: (bewerkt)
Die namen posten, daar heb je niet veel aan, het bestand veranderd automatisch van naam.

M'n zusje had het bestand eerst bij haar Ontvangen Bestanden, die heeft ze na de pc herstarten gewoon gedelete.

Nu zit er bij Windows/Prefetch nog een bestand (.PIF) met dezelfde naam.

Kan ik die ook gewoon deleten?

Kijk even op de sit van norton waar die zich netselt.maar ik weet haast wel zkr dat je die kan verwijderen.

ewoud

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

Ik denk echt dat alles van mijn computer af moet.. Niets werkt meer.. Links sluit dat virus af en ik heb het bestandje bropia.exe nu wel op me comp maar dat sluit hij ook af.. Ik ben verdoemd.. :crying: Se7en? Jou zusje had het ook? Hoe heeft ze het eraf gekregen dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...