The Godfather Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 ik kreeg vandaag ook een pif bestand onder deze naam : " Crazy frog gets killed by train!.pif" Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Crazy frog gets killed by train!.pif" ja die heb k ook een paar keer gekregen volgens mij is het beste als je die dingen krijgt dat je dan gwn die gene blokt tenminste heb ik ook gedaan Reageren
Timovich Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Het wordt automatisch gestuurd als iemand dat programma dus ook heeft en zo gaat dat maar door en door... Zet automatisch accepteren van Msn uit dan voorkom je al problemen (Alleen bij Msn Plus! geloof ik) Hoofdscherm Msn > Plus > Voorkeuren... > Berichen en dan bij Algemeen! Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Timos probeer deze. Dit is een nieuwe variant. Hier heb jij last van. http://securityresponse.symantec.com/avcen... Verwijder Tool: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
Timovich Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Hij had zijn post ge-edit maar hij gaf deze: http://securityresponse.symantec.com/avcen...Verwijder Tool: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Btw ik kreeg er net ook 1 toegestuurd die heette 'See my lesbian friends' of zo.. Ze proberen ook alles om het leuk te laten lijken <_< Reageren
Timos Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Sorry hoor maar met links kan ik niets meer... Het is gewoon bale.. Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Dit word net naar mij gestuurd: Me on Holiday.pif(17KB) Niet geacepteerd natuurlijk Bewerkt: 8 maart 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
Scott16 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik kreeg net ook wat toegestuurd. Ik kreeg het gestuurd van Mazzeltje. Het heette : Jenifer Lopez ( 17 KB ) Ik heb het gelijk geweigert en mazzeltje vertelde me dat hij dat van een ander gekregen had. Maar dan..Ik heb het nu dan wel geweigert , maar kan ik zeker weten dat ik geen troep in m'n pc heb nu ? :huh: Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik kreeg net ook wat toegestuurd.Ik kreeg het gestuurd van Mazzeltje. Het heette : Jenifer Lopez ( 17 KB ) Ik heb het gelijk geweigert en mazzeltje vertelde me dat hij dat van een ander gekregen had. Maar dan..Ik heb het nu dan wel geweigert , maar kan ik zeker weten dat ik geen troep in m'n pc heb nu ? :huh: Ik kreeg het ook van Mazzeltje. Maar ik denk dat je geen rotzooi erop hebt staan nu, je hebt hem niet geaccepteerd, en dan zal die verder ook niets doen. en anders zou misschien je virusscanner het wel hebben gezegd, als je die op je computer hebt staan natuurlijk Reageren
Scott16 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Just to let you know. Het bestandje heette volledig : Jenifer Lopez.scr (17KB) Ik laat zo voor de zekerheid de virusscanner m'n computer nog even controleren. Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Je moet je virus definenities geupdate hebben want dit is der allernieuwst variant 6 maart uitgekomen. P.S. Als je virus scanner het doet dan heb je het niet. Het schakelt namelijk al je virus scanners af Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
Scott16 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Je moet je virus definenities geupdate hebben want dit is der allernieuwst variant 6 maart uitgekomen. Mijn virusscanner is zojuist geupdated. Ik laat nu even een scan doen. Ik kom hier zometeen op terug. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Sorry dat ik wat naar mensen op het forum heb gestuurd. Ik wist ook niet wat het was en acepteerde toch maar, had ik niet moeten doen. Hoe krijg ik hem nu eigenlijk weg, of heb ik er misschien geen één. Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Je moet je virus definenities geupdate hebben want dit is der allernieuwst variant 6 maart uitgekomen. Mijn virusscanner is zojuist geupdated. Ik laat nu even een scan doen. Ik kom hier zometeen op terug. Scot kan je met met 90 procent zeggen dat je hem niet heb. Dit is de werking Terminates the following processes: apvxdwin.exe atupdater.exe aupdate.exe autodown.exe autotrace.exe autoupdate.exe avconsol.exe avengine.exe vpupd.exe avsynmgr.exe avwupd32.exe avxquar.exe bawindo.exe blackd.exe ccapp.exe ccevtmgr.exe ccproxy.exe ccpxysvc.exe cfiaudit.exe defwatch.exe drwebupw.exe escanh95.exe escanhnt.exe firewall.exe frameworkservice.exe icssuppnt.exe icsupp95.exe luall.exe lucoms~1.exe mcagent.exe mcshield.exe mcupdate.exe mcvsescn.exe mcvsrte.exe mcvsshld.exe navapsvc.exe navapw32.exe nisum.exe nopdb.exe nprotect.exe nupgrade.exe outpost.exe pavfires.exe pavproxy.exe pavsrv50.exe rtvscan.exe rulaunch.exe savscan.exe shstat.exe sndsrvc.exe symlcsvc.exe Update.exe updaterui.exe vshwin32.exe vsstat.exe vstskmgr.exe cmd.exe msconfig.exe msdev.exe ollydbg.exe peid.exe petools.exe regedit.exe reshacker.exe taskmgr.exe w32dasm.exe winhex.exe wscript.exe Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.