Scott16 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik heb zojuist een scan laten doen. Ik heb gelukkig geen virus. :lookaround: Reageren
Timos Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Hierbij wil ik Ewoud!!!!! Heel erg bedanken, het is eraf! Ook alle mensen bedankt die me geholpen hebben in dit topic. Ik ben Gtaforum.nl zeer dankbaar dat zij dit medemogelijk maakt ThnQ Gtaforum!! Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik heb het ook :angry: Ik ga hetzelfde nu ook proberen en hopen dat het weg gaat Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Edit:Zone alarm wordt niet door deze vervelende worm afgesloten. Dit berichtje van de verwijdertool als die verwijderd is. Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Bij mij is het ook gelukkig weer weg. Met dank aan Ewoud. De volgende keer pas ik wel beter op met iets acepteren. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Kijk eens wat ik net krijg aangeboden: Uiteraard niet geaccepteerd na dit te hebben gelezen :rolleyes: Reageren
Timos Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Tip: Je kan tegen degene zeggen die het stuurt dat hij een virus op zijn computer heeft. En zeggen dat hij het zosnel mogelijk moet verwijderen, zodat niet nog meer mensen het zouden kunnen krijgen. Want niet iedereen die msn heeft is aangesloten bij dit forum en leest dit. Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Kijk eens wat ik net krijg aangeboden: Uiteraard niet geaccepteerd na dit te hebben gelezen :rolleyes: BMW die had ik ook, precies dezelfde. maar omdat mensen hadden gewaarschuwd voor een 17 KB bestandje en dan pif soort, heb ik hem niet geaccepteerd Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Tip:Je kan tegen degene zeggen die het stuurt dat hij een virus op zijn computer heeft. En zeggen dat hij het zosnel mogelijk moet verwijderen, zodat niet nog meer mensen het zouden kunnen krijgen. Want niet iedereen die msn heeft is aangesloten bij dit forum en leest dit. Ja.. het vreemde was dat die persoon die het stuurde direct offline ging nadat hij het gestuurd had.. maargoed ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij het zeker niet express stuurde Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Tip:Je kan tegen degene zeggen die het stuurt dat hij een virus op zijn computer heeft. En zeggen dat hij het zosnel mogelijk moet verwijderen, zodat niet nog meer mensen het zouden kunnen krijgen. Want niet iedereen die msn heeft is aangesloten bij dit forum en leest dit. Ik heb alles gedaan wat hier word gezegd maar zonder resultaat...als ik de pc scan met de bestanden die jullie hebben gegeven dan zegt hij dat hij niks kan vinden... maar mijn computer start wel op met een site (justgetdrunk.be/bla.htm) ofzoiets en het bestand acboost staat nog steeds in de system32 folder ook staat er een m.exe bestand in documents and settings wat ook niet te verwijderen valt.... please help me Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Jongens ik heb een guide gemaakt. http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=...t=0#entry105883 Reageren
Timos Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Jammer genoeg was het meisje aan het oppassen Kijk eens aan, Later kreeg ik nog 5 van die dingetjes.. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Jammer genoeg was het meisje aan het oppassen Kijk eens aan, Later kreeg ik nog 5 van die dingetjes.. Zoals ik het zie zijn het allemaal snelkoppelingen. Eigenlijk kunnen ze niets ergs doen. Reageren
Timos Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Daar zijn ze het nog wel.. Maar als je hem eenmaal op je comp heb is het heel vervelend!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.