Jump to content

Iets vaags :S

Recommended Posts

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Timos

22

• Ewoud

21

• -Niels-

6

• Scott16

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hierbij wil ik Ewoud!!!!! Heel erg bedanken, het is eraf! Ook alle mensen bedankt die me geholpen hebben in dit topic. Ik ben Gtaforum.nl zeer dankbaar dat zij dit medemogelijk maakt ;)

ThnQ Gtaforum!!

Geplaatst: (bewerkt)

Edit:Zone alarm wordt niet door deze vervelende worm afgesloten.

Dit berichtje van de verwijdertool als die verwijderd is.

verwijderd.jpg

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

Bij mij is het ook gelukkig weer weg.

Met dank aan Ewoud.

De volgende keer pas ik wel beter op met iets acepteren.

Geplaatst:

Kijk eens wat ik net krijg aangeboden:

virusje7de.jpg

Uiteraard niet geaccepteerd na dit te hebben gelezen :rolleyes:

Geplaatst:

Tip:

Je kan tegen degene zeggen die het stuurt dat hij een virus op zijn computer heeft.

En zeggen dat hij het zosnel mogelijk moet verwijderen, zodat niet nog meer mensen het zouden kunnen krijgen. Want niet iedereen die msn heeft is aangesloten bij dit forum en leest dit.

Geplaatst:
Kijk eens wat ik net krijg aangeboden:

virusje7de.jpg

Uiteraard niet geaccepteerd na dit te hebben gelezen :rolleyes:

BMW die had ik ook, precies dezelfde.

maar omdat mensen hadden gewaarschuwd voor een 17 KB bestandje en dan pif soort, heb ik hem niet geaccepteerd :)

Geplaatst:
Tip:

Je kan tegen degene zeggen die het stuurt dat hij een virus op zijn computer heeft.

En zeggen dat hij het zosnel mogelijk moet verwijderen, zodat niet nog meer mensen het zouden kunnen krijgen. Want niet iedereen die msn heeft is aangesloten bij dit forum en leest dit.

Ja.. het vreemde was dat die persoon die het stuurde direct offline ging nadat hij het gestuurd had.. maargoed ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij het zeker niet express stuurde ;)

Geplaatst:
Tip:

Ik heb alles gedaan wat hier word gezegd maar zonder resultaat...als ik de pc scan met de bestanden die jullie hebben gegeven dan zegt hij dat hij niks kan vinden... maar mijn computer start wel op met een site (justgetdrunk.be/bla.htm) ofzoiets en het bestand acboost staat nog steeds in de system32 folder ook staat er een m.exe bestand in documents and settings wat ook niet te verwijderen valt.... please help me :(

Geplaatst:

Jammer genoeg was het meisje aan het oppassen :(

Kijk eens aan,

mynew6tr.jpg

Later kreeg ik nog 5 van die dingetjes..

Geplaatst:
Jammer genoeg was het meisje aan het oppassen :(

Kijk eens aan,

mynew6tr.jpg

Later kreeg ik nog 5 van die dingetjes..

Zoals ik het zie zijn het allemaal snelkoppelingen.

Eigenlijk kunnen ze niets ergs doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...