Jump to content

Joodse Mafia


Uitroepteken

Recommended Posts

Beste leden,

Volgens mij zit er ook een Joodse mafia in het spel. Of iniedergeval een Joodse criminele organisatie. In de LCPD database staat Isaac Roth: Handelen in diamanten, dichtbij de Amerikaans-Italiaanse Mafia, en hij werkt nauw samen met Mori Green. Isaac blijkt de leider te zijn van de handel samen met Green, een fundametalistische Jood. De database zegt dat ze dus handelen in diamanten, die direct van Afrika komen. Ik zocht toen ook iemand op die in de database stond die in Afrika woonde, Claude Whom, die werkt samen met Green en Roth.

Tijdens 2 missie's (Museum Piece en de andere weet ik niet meer uit mijn hoofd) hebben ze ook handlangers, dus volgens mij is er wel degelijk een Joodse mafia.

Nog iets grappigs bij Claude Whom: Er staat dat hij een heel hotel heeft afgehuurd zodat hij naakt naar het ontbijt kon lopen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Volgens mij zit er ook een Joodse mafia in het spel. Of iniedergeval een Joodse criminele organisatie. In de LCPD database staat Isaac Roth: Handelen in diamanten, dichtbij de Amerikaans-Italiaanse Mafia, en hij werkt nauw samen met Mori Green. Isaac blijkt de leider te zijn van de handel samen met Green, een fundametalistische Jood. De database zegt dat ze dus handelen in diamanten, die direct van Afrika komen. Ik zocht toen ook iemand op die in de database stond die in Afrika woonde, Claude Whom, die werkt samen met Green en Roth.

Tijdens 2 missie's (Museum Piece en de andere weet ik niet meer uit mijn hoofd) hebben ze ook handlangers, dus volgens mij is er wel degelijk een Joodse mafia.

Nog iets grappigs bij Claude Whom: Er staat dat hij een heel hotel heeft afgehuurd zodat hij naakt naar het ontbijt kon lopen :puh:.

Sorry Jelle,

Joden staan bekend om hun handel in diamanten andere edelstenen. Juweliers kan je ze beter noemen. ;) Maar desondanks kunnen ze wel met een criminele organisatie samenwerken. :Y Maar zelf hebben ze geen organisatie in Liberty City geloof ik. Je kan het ook zien of het om een gang/mafia gaat of niet. Haal je bijv. een mannetje neer van die russische mafia (in de buurt van Roman's eerste taxibedrijf), dan komen z'n partners in crime hem helpen. Nu, probeer hetzelfde met een Jamaicaanse rasta in de buurt van LJ. Zelfde verhaal... Als laatste, probeer het nu maar eens bij een Jood met zo'n kapelletje op z'n kop. Je zal zien dat z'n soortgenoten hem niet gaan helpen. Dat maakt het verschil lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zocht het op Wikipedia op (Engelse) stonden ze er wel bij, maar het kan zijn dat zij het ook fout hebben.

Nu ik het zo zeg lijkt de Joodse Mafia me ook wel raar..

Link to comment
Delen op andere websites

in de missie in majestic hotel vechtte je anders wel tegen de joods maffia volgens mij.

Logisch. Isaac Roth zijn bodyguards zijn ook Joden. ^^

Trouwens, het bestaan van de Joodse maffia raar? Tuurlijk niet, ze bestaan al honderden jaren. Wees niet verward door chassidiem hun pijpenkrullen en zwarte hoeden, het zijn geen engeltjes. Religieus zijn is geen garantie op een brave persoonlijkheid.

Laten we niet vies kijken op Joden hè? Geen 'ethnische' groep is meer multicultureel dan hen, dit geldt ook qua onderlinge verdeeldheid.

Ik kan je wel zeggen dat de meeste Joodse criminelen uit Rusland komen.

Bewerkt: door Breiniak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...