Boris H. Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Hallo, Kan iemand misschien voor mij de texture van het billboard waar life's a bitch opstaat uploaden? Ik zou hem erg graag hebben maar ik kan hem nergens vinden. Groetjes, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Het is al weer een tijdje geleden dat ik VC heb gespeeld en ik kan me niet echt meer herinneren waar dit billboard stond. Zou je de locatie even aan kunnen wijzen (op een snapmap ofzo)? Dat zoekt wel zo gemakkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Ik dacht dat hij hier zit, ik weet het 99.9% zeker Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Hier is de textuur. En hier een bewerkte. Bewerkt: 14 juli 2008 door danny18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.