Jump to content

Tutorial: Sami Scripts maken


sofianmaster

Recommended Posts

Misschien is het wel zo aardig even te vertellen van welke Duitser je al die afbeeldingen gejat hebt? Dat ben jij namelijk niet zelf of wel? Je uitleg is een beetje tegenstrijdig met je afbeeldingen, maar niet zo dat het hindert. Waarom heb je de tutorial overigens in .doc formaat? Je kunt het net zo goed gewoon in de post zelf neerzetten; dat is veel makkelijker lezen.

Dat waren de kritiekpuntjes, maar verder een prima duidelijke tut hoor. :7 Je legt goed uit en de afbeeldingen spreken allemaal voor zich. Dat is natuurlijk vaak zo bij een automatische wizard, maar desondanks erg helder allemaal. Ik ben zelf geen SAMI gebruiker, maar misschien dat anderen hier nog iets aan gaan hebben. :cya:

Edit @ hieronder: Dat de tekst die op de afbeeldingen staat (voornamelijk bestandsnamen en bestandslocaties) niet overeen komt met jouw uitleg, doordat je iemand anders zijn afbeeldingen hebt gebruikt. Ik ga er vanuit dat deze tutorial alleen door beginnende modders wordt gebruikt (het is immers zo simpel om te doen) dus misschien dat dit soort dingen verwarring kunnen scheppen. Lijkt me sterk hoor, maar ik denk ik zeg het even.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaar waar dat ik het van een Duitser heb die afbeeldingen. Maar de tut heb ik zelf gemaakt. En hoe bedoel je tegenstrijdig met de afbeeldingen?

Bewerkt: door sofianmaster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...