Sasuke Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Heb een sig, gemaakt met PhotoShop + ImageRead ( 7.0 ). Nu wil ik hem saven ( en save as ), maar krijg ik alleen maar een .psd i.p.v .gif of .jpg ! Iemand een idee ? Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Is het een animatie. Dit is hem ( niet af maja ) Ik heb al met hulp van ImageReady het vuur laten bewegen ( in de tekst ), maar ik moet hem opslaan als .gif of .jpg Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Als je hem als gif opslaat is het een animatie Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Als je hem als gif opslaat is het een animatie Oke, maar ik krijg alleen maar de optie .psd om te saven, terwijl ik hem wil hosten en als signature wil gebruiken. Oh lol hij doet het al ! Save Optimized as, was het goede knopje. Slot ! Bewerkt: 7 maart 2005 door Hayate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.