GtaSlave Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Hey, Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar de nieuwe Formule 1 game die zowiezo voor de xbox 360 - ps3 - pc gaat verschijnen, hij word deze keer door codemasters gemaakt want die hebben in mei 2008 de rechten gekocht. Nu mijn vraag wat hopen en verwachten jullie van de nieuwe formule 1 game? Ik hoop: Realitisch Simulator Goede gameplay. Mooie details Goede online modus. En nu jullie:d Reageren
Indycar series Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Hij zal wel een beetje lijken op DTM race driver. Dat hoop ik ook, die vond ik super Maar ik weet zeker dat ze Sony zullen aftroeven. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Hij zal wel een beetje lijken op DTM race driver. Dat hoop ik ook, die vond ik super Maar ik weet zeker dat ze Sony zullen aftroeven. Dat hoop ik ook En vooral dat die meer een sim is en geen arcade racer. Reageren
Indycar series Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 rFactor speel ik veel, en dat is pas realistisch. Hopelijk wordt de nieuwe Formule 1 game beter, dan kan ik smullen. Maar tot de release van die game, speel ik nog wel rFactor en de oudere Formule 1 games van Sony en Ea. Maar de race spellen die Codemasters al heeft uitgebracht, waren een genot. GO Codemasters Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik hoop als et een goeie sim word met goeie opties en wel goed overzichterlijk is, natuurlijk moet de AI goed zijn en het online gedeelte ook goed is zodat je leuke toernooien kan houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.